Nod maart 2021

@Zwangeryes geen idee eigenlijk ik denk 4 dagen vooraf. Is een test met 2 schermpjes in de ene zie je controlelijn En de andere testresultaat 

Ik heb net 11dpo getest (weet ik zeker door de cb ovulatie testen) maar ik tuur me helemaal gek op een klein kleurverschil op de test. Ik kan het ook alleen zien als ik het in zonlicht hou en ik kan nog niet echt zeggen of ik het me verbeeld of dat ik het echt zie. Spannend de komende dagen, alhoewel ik niet echt het gevoel heb dat het gelukt is.. Ik heb ook geen idee wat de lengte is van mijn LF. 
Hebben jullie ervaring met de Sensitest dipstick (extra vroeg 10miu/ml) of dit ook wel eens gehad?

@lilaX ik heb ook sensitest en bij mij begon het ook zo. Een minimaal tuurstreepje. Heb vorige maand ook getest met sensitest die was licht positief was al wel 2 weken overtijd toen en die bleef ook heel licht positief en daarna was hij ineens helemaal wit. vermoedelijk een vroege miskraam 

deze maand heb ik ze weer gebruiken en ze lopen wel wat op maar niet dat je zegt van wow dat is een mega duidelijke streep. Dus nog heel erg onzeker.

zal een foto uploaden dan kan je zien hoe ze bij mij zijn deze maand. Die van vandaag sta een paar reacties hier boven die sta niet op deze foto.
https://ibb.co/WHz6GNs

@Dromertje bij mij ziet het er ook zo uit als jouw donderdag test. Vooral als ik het een beetje kantel. Maar ik ga nog van niks uit want vind het zelf wel heel minimaal en vraag me dus af of ik het verbeeld. Op een gegeven moment kun je jezelf natuurlijk helemaal gek turen. 
@FloorElvira ik krijg dat niet op de foto!!!

@lilaX ja is lastig hoor om t op foto te krijgen. Afwachten hoop voor je dat ze lekker om gaan lopen en niet net als bij mij zo onduidelijk allemaal

Terug
Bovenaan