Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@lilaX dan maar hopen dat ze mooi oplopen zou wat zijn gelijk in ronde 1. Hier nog geen druppeltje bloed maar meestal begint het in de avond na de sex?
[quote quote=10425466]@lilaX dan maar hopen dat ze mooi oplopen zou wat zijn gelijk in ronde 1. Hier nog geen druppeltje bloed maar meestal begint het in de avond na de sex?[/quote]
Dan zou ik zeggen, even geen seks hebben
Lilax spannend hoor! Dat zou erg leuk zijn meteen! Over een paar dagen weer een testje doen.
Die van jou lijkt inderdaad weer net iets donkerder hè dromertje?
@dromertje dan word ik morgen ochtend wel ongesteld?ik merk van alles maar ik merk elke maand van alles dus mijn lichaam kan me ook weer voor de gek houden?ik had op 10 en 11dpo een doorzichtige slijmklodder met op 10dpo een beetje licht bruin bloed...
@Floorelvira dat kan ook een goed teken zijn die slijmklodder. Ik ga duimen voor je? en mijn vriendinnen die wel zwanger zijn die hadden allemaal menstruatieachtige pijntjes
Hey dames, ik heb even "bijgelezen"... spannend alweer voor de bijna NOD'tjes!! Dromertje, ik zie inderdaad ook licht oplopend streepje, ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!!
FloorEvita, ik duim ook voor jou heel erg mee op eindelijk goed nieuws!! Ben zo benieuwd!