Nod maart 2021

Met mij alles ok, vandaag nog maar op dag 8 van mijn cyclus dus niks te melden hahaha...
Reden te meer dus om met jullie mee te leven en te hopen op goed nieuws!

Wow dames wat een hartjes gefeliciteerd allemaal? Ik ben vorige week toch ongesteld geworden en heb deze week voor de zekerheid toch bloed laten prikken omdat het weer heel erg hetzelfde ging als bij mijn bbz. Heel raar om te zeggen maar was blij dat het hcg hormoon 0 was ? nu weer in de nieuwe ronde. Ik zei ook tegen mijn vriend dat ik nu ik gewoon ongesteld geworden ben en ik bloed heb laten prikken ik gelukkig wat minder angstig deze ronde in ga ?

@kellyM toch vind ik het jammer voor je?
Ik begin nu toch wel steeds meer hoop te krijgen zelfs na de sex nog geen druppel bloed en net zoals die slijmklodders met die eventuele innestelings bloeding dat heb ik echt nog nooit gehad...?

@floorelvira, oooh wat spannend zeg!! Hoop dat het echt wat goeds betekend!!! Het is je zoo gegund. Ga je morgen testen? 

@dromertje wat ga je doen? Ga je morgen nog een keer testen? Of wacht je nog even een paar dagen.

Hier ben ik ook benieuwd morgen. Vanmorgen dus de temperatuur na een dip weer omhoog (nooit gehad) maar wel helder bloed. Daarna weer niks gehad. Wel hele dag krampen ter hoogte van mn eileiders en baarmoeder. Dus wachten we morgen weer af

Terug
Bovenaan