Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hier blijft het ook nog spannend. Vanmorgen 2v5 test gedaan van Kruidvat (12dpo). In het donker niet echt wat gezien maar nu ik er 1,5 uur later naar kijk zie ik gewoon een streep. Lijkt wel een indroger...... iemand bekend hiermee? Vorige dagen ook naast de Sensitest ook met 2v5 getest alleen daarop is niks van een indrooglijn te zien. Gek..... nouja we wachten af.. ik krijg vandaag weer nieuwe Sensitest binnen.. en ja call me testmonster maar ik kan me niet inhouden..
@lilaX klopt heb dat jullie een maand nu gestopt zijn met de pil?
Ik kan je berichten niet teruglezen. Vaak staat er een streepje.
Maar na het stoppen met de pil heb ik ook een paar maanden een onregelmatige lange cyclus gehad.
Na 3 maanden ben ik begonnen met teunisbloemolie. Alsof dat mijn cyclus heeft gereset. Want sinds die is het op 2x na (31&33) altijd 30 dagen geweest.
@FloorElvira zooooo wat spannend zeg ik hoop het zo voor je Ik gun het je zo enorm. Je ben altijd optijd toch?
@Kimmiex spannend zeg ik hoop het zo voor je! Zou zou leuk zijn!
Hier vanmorgen bloed aan me papiertje?
Ga nooit meer eerder testen. Snap er ook niks van dat die testen allemaal met "streepje" waren binnen afleestijd. Heb nog naar de beoordelingen gekeken op hun site en de mensen reageren daar ook echt op van als er niks is blijven ze wit. Dus ik wacht nog even de gynaecoloog af of er toen iets in me bloed is gevonden van hcg zo niet dat weet ik dat de testen dus echt niet kloppen. Zo wel dan ga ik die gynaecoloog zeggen dat ik opzoek ga naar een andere gynaecoloog. Voel me eigen niet serieus genomen door haar!
tnx lieve meiden ik blijf hier zeker reageren want ben veel te nieuwschierig voor floorelvia, kimmiex en alle andere meiden??
@dromertje. Pfff. Zo heftig. Dat wil je gewoon niet weer zien. Ondanks dat je weet dat het erbij kan horen. Maar met die positieve testen maakt het het allemaal wel vaag.
En groot gelijk. Even afwachten en dan de andere gynecoloog. Zo iemand hoort er juist voor je te zijn. Maar ze maakt het er niet leuker op voor je!
Laten we toch hopen op een positieve uitkomst
[quote quote=10425809]@Kimmiex ja klopt ik wil liever het niet te persoonlijk maken vandaar de verwijderde berichten. Nee al 1,5 jaar gestopt daarmee![/quote]
Begrijpelijk! Wens je veel succes! En hoop snel op meer duidelijkheid voor je!