NOD maart 2023

@PrinsesPanda wel fijn dat je er geen opmerking over hebt gehad. Je hebt ook zeker gelijk hoor gezond eten helpt ook enorm. Ik ben alleen echt een stress eter helaas en dat heb ik de laatste tijden ook. Ik ga mij zeker in verdiepen in het intuïtie eten, had al een stukje van gelezen.
Dankjewel voor het advies en succes donderdag.
Ik ben vandaag na 5 dagen overtijd toch ongesteld geworden. Bitter sweet maar aan de andere kant ben ik wel blij dat maar paar dagen was en niet weer na maanden pas. 

Ik heb mijn naam eindelijk kunnen aanpassen ?. 

wij zitten nu in ronde 6. Zaterdag 11/03 eerste smiley met clearblue ovulatietest, zondag 12/03 terug een smiley met clearblue ovulatietest. Zondag was de testlijn donkerder dan zaterdag. Mijn NOD is altijd 2 weken en 2 dagen na mijn eerste positieve test ( leert de ervaring van afgelopen maanden mij ). NOD is dus Maandag 27/03.

Wij zijn een nieuw samen gesteld gezin. Zowel ik als mijn partner hebben kindjes uit een voorgaande relatie. Ik was altijd binnen de 3 maand zwanger, zijn ex was 1 keer snel zwanger, de andere keer heeft het bijna een jaar geduurd. We zullen dus maar een beetje geduld hebben zeker?

Hallo Dames!
In het januari & februari topic was ik vrij actief en in dit maart topic was ik een 'stille mee-lezer'. Afgelopen zondag heb ik een early test gedaan op 11DPO. Deze was positief. Vandaag voor de zekerheid nog een test gedaan, een gewone, en deze was ook echt knalpositief!
Voel van alles, zowel lichamelijk als mentaal. Heel blij maar ook heel spannend allemaal. Ik hoop zo dat alles goed mag gaan.
Ik wens jullie allemaal heel heel veel succes en hoop dat het voor iedereen snel raak mag zijn. 
Liefs, (L)

Ik zit nu 5 dagen voor NOD ( NOD 27/03, en vanmorgen heb ik getest met sensitest early en Kruidvat early ), allebei een heel lichte ( niet zichtbaar op foto ) 2de streep.

Zou het dan eindelijk raak zijn na ronde 6 ?.
morgenvroeg test ik opnieuw. En natuurlijk kan alles nog mis gaan, zo nuchter zijn we wel.

Langs mijn kant nog eens een update. 8 februari een miskraam gehad. Eergisteren 21/3 steken gevoeld links onder in mijn buik (ovulatie?) deze morgen 23/3 een temperatuurstijging van 0,4 ... hopelijk is mijn cyclus eindelijk terug op gang gekomen! ?

@elenaa, ooh dat klinkt echt hartstikke goed! Hopelijk mag het snel weer zover zijn voor je!!
Gefeliciteerd voor de dames die zwanger zijn!
Hier gister beetje baaldag. Ik heb een ketting met gelukssteen, en die heeft me deze maand echt geholpen met hoop houden. Nou heb ik hem gister laten vallen en is de steen kapot gegaan. Ik baalde echt enorm, maar na 10 seconde dacht ik, dit is omdat ik hem niet meer nodig heb. Ik hoop zo dat ik na 21 maanden eindelijk een keer goed nieuws mag krijgen? ik moet nog afwachten tot woensdag, dan is mijn bloedtest. Mijn buik was afgelopen dagen wat onrustig en ben wat misselijk, maar mijn man was ook niet helemaal fit. Ik durf dus echt geen conclusie te trekken. Ik ben blij dat het dadelijk weekend is, dat gaat naar mijn gevoel altijd sneller. En dan met man en macht hopen op goed nieuws, heb zo geen zin in een nieuwe ronde injecties. En als deze niet gelukt is ben ik bang dat de volgende IUI hem ook niet wordt, dan zitten we dus met IVF... oke zeurzeurzeur. Ik ga nog even hoop proberen te houden en heeel hard duimen dat het gelukt mag zijn. ??

Gefeliciteerd voor de zwangere en succes voor het wachtbankje! ❤️?
Wat ontzettend lastig Frasseke en zo knap dat je het kan omzetten in iets positiefs.
Ik ben deze maand niet erg actief geweest. Maar 1x seks gehad in de vruchtbare periode 4 dagen voor NOD en verder kwam het er niet van dus los gelaten. En nou vanochtend ineens helder rood bloed op dag 20 van mijn cyclus.... Compleet in de war weer.? Ik heb 11 april een afspraak bij de gynaecoloog en zou deze graag afzeggen. Alleen de emoties zaten al hoog omdat het niet gelukt is er echt voor te gaan deze ronde.. 

Terug
Bovenaan