NOD maart 2023

Hi lieve allemaal,
Ik sluit me ook graag hier aan. Ik ben Judith 38 jaar. Ik heb het afgelopen jaar een MA en MK gehad. Mijn NOD is 5 maart en ik hoop dat het dit keer raak is. Ik had sinds afgelopen vrijdag wat bloedverlies, rood/roze en bruin en dat is inmiddels gestopt. Ik voel me erg moe, opgezette borsten en buik. Wat steekjes af en toe onder in mijn buik. Toch wel weer spannend! Voel me al echt zwanger en nu wachten op de test en dat duurt lang!
Heel veel succes dames!!

1 maart – Nysnev
4 maart – Frasseke 
5 maart - Judith
6 maart – Stabij & Klavertjes  
7 maart – MichellevdM
7-10 maart – Caramelx
12 maart – Ninna 
14 maart – Saby
15 maart – Breezy
23 maart – Plubluh  

Goeiemorgen, hoe is het met jullie? Ik had van de week ineens dat mijn man wat at en van die lucht werd ik me toch misselijk! Meer mensen die dat herkennen?
Hoe meer ik aan het eind van mijn cyclus kom, des te meer ik op ga zien tegen de NOD. Ergens bang ofzo dat het weer negatief is.

Hee, hier vooral last van mijn borsten. Gister schuurdeur ook echt alles aan mijn tegels, zelf water?. Maar nu ook een rammelende buik, wat voelt alsof the ongi eraan komt. 
Ik hoop nu vooral gewoon snel ongi te worden en dat we dan de IUI kunnen gaan proberen. Ik heb gewoon het gevoeld dat dit het toch niet wordt deze maand dus wil ik liever gewoon door.
Ik ben wel wat misselijk geweest de laatste dagen, maar niet zo als jij beschrijft @stabij. Geuren vallen me soms wel meer op, maar denk dat dat ook in mijn hoofd zit. 

Hoi, Ik zou me ook graag willen aansluiten!
De vorige ronde heb ik helaas een vmk gehad. Deze rond heb ik op 20 of 21 februari mijn eisprong gehad dus ik verwacht dat mijn NOD op 8 maart is.  Ik vind dat wachten zó lang duren, pff. 

Hoi Dames,
Ik doe ook graag weer mee. Wij zijn inmiddels begonnen met IUI. We zijn nu al meer dan twee jaar bezig. Ik heb afgelopen zaterdag mijn eerste IUI gehad, vond het alles meevallen gelukkig. Ik krijg nu ook progesteron om de innesteling te bevorderen, dit kan er soms voor zorgen dat je menstruatie later komt. Dus ik hoef ook niet op menstruatie te wachten maar moet 12 maart testen. Vind het wel weer erg spannend, heb nu wel meer hoop dan normaal omdat we nu een stapje verder zijn in 't traject. Ook wel meer teleurstelling dan mocht het niet lukken...
Ik vind de eerste dagen in de 2 weken wachten wel meevallen maar vooral die dagen vlak voor je menstruatie... Pff slopend! Spannend voor de dames die deze week nun NOD hebben! 
Wij gaan volgende week op wintersport dus heb ik mooi wat afleiding in de tweede wachtweek :)!

1 maart – Nysnev
4 maart – Frasseke 
5 maart – Judith
6 maart – Stabij & Klavertjes  
7 maart – MichellevdM
8 maart - CharlieD
7-10 maart – Caramelx
12 maart – Ninna & Evol
14 maart – Saby
15 maart – Breezy
23 maart – Plubluh  

Hoe gaat het nu met iedereen? Mijn temperatuur was vanochtend weer 37,0. Dus dat is een goed teken! normaal zit ik rond de 36,5. Sinds vandaag ook wat last van mijn tepels. Heb wel echt een ongesteldheids/zeurderig gevoel in mn buik. Die NOD komt steeds dichterbij. Ik merk dat ik weinig geduld meer heb haha. 

Herkenbaar @Nysnev dat ongeduldig zijn.  Ik merk dat ik ook zo onzeker word over alles wat ik voel. Vanochtend weer een beetje bloedverlies krampen, rugpijn en vervolgens de hele dag niks meer. Afgelopen nacht zo'n 2 uur wakker gelegen kon maar niet slapen. Vandaag overdag weer vaker misselijk. En heb een beetje een waas in mijn hoofd of zo. Ik ben niet helemaal scherp. 

In januari had ik 3 dagen lang een positieve test en werd uiteindelijk toch ongesteld. Vroege miskraam dus. Ik merk wel dat ik nu vet onzeker ben over mijn lijf of mijn lijf het nog wel kan. Wachten voelt er lang nu. Waag morgen er toch maar een restje aan. 

zo dat was mijn klaagzang ?

hoe is het verder met iedereen? 

Klinkt allemaal hoopvol dames! Ik ga hard voor iedereen duimen.
Ik zit intussen op dpo 3. Ik had 23&24 feb een positieve ovulatie test (smiley met clearblue), maar mijn testen blijven donker. Ze lijken bijna positief (maar geen smiley). Wel heel vreemd, want je zou verwachten dat de testen lichter worden na de eisprong. Ik heb Pcos, dus de testen kunnen vals positief/donker worden. Of de Clomid is niet aangeslagen en ik heb helemaal geen eisprong gehad. Heel vaag allemaal. 

Terug
Bovenaan