• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

NOD maart 2024

Hee

Even een vraagje hier.

Hebben jullie op moment van de eisprong waterige afscheiding? Bij mij heb ik nu waterige afscheiding gisteren ochtend en vanochtend.
Dinsdag en van het weekend en vorige week regelmatig seks gehad. Dus hopelijk zit ik qua timing goed.
Of zeggen jullie vandaag nog poging wagen?

Groetjes!
 
Ik ben weer aan de ovulatietesten, misschien is mijn nieuwe NOD nog eind maart. Daarna gaat mijn vriend voor 3 rondes naar het buitenland (Pasen tot half juni). Spannend!
 
  • Leuk
Waarderingen: Loen
Hee

Even een vraagje hier.

Hebben jullie op moment van de eisprong waterige afscheiding? Bij mij heb ik nu waterige afscheiding gisteren ochtend en vanochtend.
Dinsdag en van het weekend en vorige week regelmatig seks gehad. Dus hopelijk zit ik qua timing goed.
Of zeggen jullie vandaag nog poging wagen?

Groetjes!
Als jullie er zin in hebben kan nog een poging geen kwaad, natuurlijk. Ik heb zelf nooit ecjt op mijn afscheiding gelet, maar ik lees wel dat het op eiwit moet lijken, en 'draden trekken'.
 
Als jullie er zin in hebben kan nog een poging geen kwaad, natuurlijk. Ik heb zelf nooit ecjt op mijn afscheiding gelet, maar ik lees wel dat het op eiwit moet lijken, en 'draden trekken'.
Oke, ja poging wagen kan zeker geen kwaad. Ik heb nog niet echt ontdekt afgelopen week of het 'draderig' was...
Maar zit inmiddels op cyclus dag 28. En heb cyclussen tussen 34 en ook al 1x 45 dagen. Maar globaal 34-39 dagen
 
Ik ben inmiddels nog niet ongesteld geworden.. maandag en dinsdag wat druppeltjes en toen gestopt. Nu wel wat bruinige afscheiding maar zeker niet ongesteld. Ik heb ook niet het gevoel dat het eraan komt dus heel vreemd. Ik test overigens nog negatief dus ik weet het even niet meer. Ik had dinsdag al ongesteld moeten worden.. heeft iemand hier ervaring mee?
 
Bedankt allemaal voor het delen van jullie ervaringen! Ik ga de volgende ronde (hoewel hopelijk niet nodig) dan later op de dag testen
 
Hee

Even een vraagje hier.

Hebben jullie op moment van de eisprong waterige afscheiding? Bij mij heb ik nu waterige afscheiding gisteren ochtend en vanochtend.
Dinsdag en van het weekend en vorige week regelmatig seks gehad. Dus hopelijk zit ik qua timing goed.
Of zeggen jullie vandaag nog poging wagen?

Groetjes!
Hee! Bij mij is het rond ovulatie juist een soort plakkerig. Zoals Neushoorntje zegt: een soort als rauw eiwit. Je moet het tussen duim en wijsvinger uit elkaar kunnen trekken in een soort sliert (ranzig verhaal, sorry :p)
 
Ik ben inmiddels nog niet ongesteld geworden.. maandag en dinsdag wat druppeltjes en toen gestopt. Nu wel wat bruinige afscheiding maar zeker niet ongesteld. Ik heb ook niet het gevoel dat het eraan komt dus heel vreemd. Ik test overigens nog negatief dus ik weet het even niet meer. Ik had dinsdag al ongesteld moeten worden.. heeft iemand hier ervaring mee?
Pfoe, lastig he, dat wachten op je lijf…

Bij m’n oudste had ik wat spotting op dag 21 en bleef m’n menstruatie uit. Dus was innesteling (achteraf gezien). Durfde pas bij 4 dagen overtijd een test te doen.

Jij zegt nu dat je al overtijd bent. Doe je early testen? Die zijn wat gevoeliger. Maar helaas kan het ook zomaar zijn dat je wel ongesteld gaat worden :( Ik heb in december een gekke situatie gehad met wel overtijd en toch negatieve testen. Werd uiteindelijk wel ongesteld (maar na m’n menstruatie voelde ik me toch zwanger en had ik ineens een positieve test. Was dus een miskraam geweest).

Maar het kan ook gewoon even afwachten zijn op die positieve test! Ik hoop ontzettend dat je zsm een positieve test in je handen mag houden! ❤️
 
Terug
Bovenaan