NOD mei 2020

Ik weet zo niet wat de normale progesteron level is! Maar als de dokter het goed vindt lijkt het me prima?
Hier vandaag een knaller van een ovulatietest. Gisteren ook al positief. Bijna weer het wachtbankje op. We maken het vaak genoeg gezellig gelukkig :D

@Sylvestertje + Zwaantje, fijn!! Duimen voor een positieve zwangerschapstest over 2 weken! 
Bij mijn zijn de ovulatietesten (vanaf dag 10 en zit nu op dag 20) echt wit. Tweede streepje is op 1 dag na echt nauwelijks zichtbaar en zelfs die enige dag echt heel moeilijk te zien. Misschien dan toch op een ander moment testen? Ik deed het nu altijd rond 12/1 uur, omdat ik had gelezen dat dat het beste moment was en dronk dan na 09:30/10:00 uur niets meer (en plaste dan ook niet meer). 
Ik ga nu ook stoppen met die testen, want vindt het ook zonde van de testen en merk dat het mij nu ook geen rust meer geeft. Mensen tips voor een volgende ronde? Of ook anderen bij wie de ovulatietest nooit echt positief werd? Ik wacht nu maar even af. Geen idee wanneer ik ongesteld word. 
Succes! 

Noorsw, ik moet zelf ook best wel lang testen. Heb jij onregelmatige cyclussen of gewoon lange? Mss kan je volgende keer een beetje later beginnen testen? Ik ben nu ook al meer dan een week bezig en herken je gevoel hoor! Ik test nu tussen 14u en 16u, krijg het duidelijkste resultaat dan, mss kan je dit ook proberen?

@ChaCha; ja onregelmatig. En las net ook ergens dat je LH waarde ook over het algemeen laag kan zijn door lang pil gebruik (dat is bij mij wel al het geval, ook al ben ik nu een half jaar gestopt), maar dat hoeft niet te betekenen dat je geen eisprong hebt. 
Ik was vorige keer dus wel later begonnen, omdat ik over het algemeen wel echt hele lange cyclussen had. Maar nu had ik vorige maand ineens 31 dagen, dus dacht wil wel op tijd beginnen. Maar nu dus wel spijt van haha.. Maargoed je berichtje heeft mij wel goed gedaan, dus blijf nog wel even testen. 

Hier ook wat onzeker over wanneer te beginnen met testen.. Ik heb deze keer een cyclus van +/- 33 dagen. Dus had op dag 16 mogen beginnen. Maar was al op dag 11 begonnen. Ik vind het zelf opzich wel oké.. Wachten valt me niet superzwaar. Maar ga er dan ook vanuit dat de positieve test vanzelf komt. Dit keer op dag 18/19. Vorige keer pS echt flink positief op dag 21.. 
@NoorSw: zou jammer zijn om je piek te missen, dus goed om te horen dat je nog doortest. Woon je in Nederland? Misschien anders toch eens de actiontest proberen?
Vraagje... LHpiek kan dus 2 dagen zijn. Maar vanaf wanneer rekenen jullie de 20/48 uur. Start van de piek of bij de laatste positieve test?
Dit waren mijn testen van de afgelopen 3 dagen:

Terug
Bovenaan