NOD mei 2020

Even een vraagje aan jullie. Ik heb al een weekje last van menstruatieachtige krampen of steekjes ter hoogte van mijn baarmoeder ongeveer. Mijn eisprong was vorige week zaterdag of zondag volgens de ovulatietest. 
Mijn NOD verwacht ik tussen komende vrijdag tot de maandag erna. 
Iemand dit ook gehad? 

@Gebruiker10088791: Heb vandaag ook menstruatiepijn maar ik probeer er vooral bij te denken dat het vast niets is. In die wachtweken ben je zo gefocust op je lichaam en mijn ervaring is dat het eigenlijk bijna altijd niets is (en de keer dat ik wel zwanger bleek, had ik niet eens zoveel last van kwaaltjes). Maar you never know, hoop voor je dat het bij jou wél wat betekent!

@Roos: Ja klopt hoor, dan voel je ineens van alles. Hopelijk zegt het iets, maar je lichaam kan je ook behoorlijk voor de gek houden ja ? We zien het wel..

hoer vrijdag de rodw duivel door gebroken 3 dagen te vroeg
moet wel zeggen dag t vele malen minder is dan normaal normaal gesproken supper heftig dat ik letterlijk om de half uur 3 kwatier weer wen bezoekje mag brengen aan de wc 
nu maar 1 of 2 keer en minder krampen dan normaal 
maar wij gaan we door naar de volgende ronde  nod 30 mei ronde 16 

Balen Silasv!
Hier zit ik pas op 5dpo, ik heb me voorgenomen pas zondag (moederdag) op z'n vroegst te testen. Op 11dpo dus.. Ik merk wel dat ik nog niet bezig met letten op symptomen. (te vroeg voor) Maar dat ik nog wel veel lees en op het forum zit. Dat brengt toch ook wel wat onrust. Deze cyclus op de juiste momenten geklust. Dus denk dat ik het daarom wat erger zou vinden als het niet lukt. En het is pas ronde 3 :p
Daarnaast ook wat koudwatervrees, kan ik een tweede kleintje wel aan. Is dat niet te stressvol? Ben ik wel een goede moeder etc. Zou daarom bijna willen dat het niet lukt, hoezo tegenstrijdig! 

Vandaag mijn NOD dag 28 maar helaas sinds gister avond bruine afscheiding en kramp ofdat ik “gewoon” ongesteld zou worden best vreemd want ik ben eigenlijk altijd gelijk heftig ongesteld net een test gedaan maar negatief dus nu maar wachten tot het doorbreekt al heb ik ergens nog hoop al is dat natuurlijk onrealistisch. Ik had mijn gebruikersnaam eventjes veranderd.. veel geluk allemaal ?

@daani wat naar zeg! Ik heb goede hoop voor je. Maar ben er wel een beetje bang voor. Dan kan je maar beter zekerheid hebben door gewoon ongesteld te worden. Dan kan je weer verder. 

Hier gister enorm last van gevoelige borsten. Morgen is zou ik ongesteld moeten worden. Kon me niet inhouden om een test te gaan doen. Ik geloof het eigenlijk nog steeds niet! Tot mijn verbazing twee positieve testen. Midden op de dag. 

Gefeliciteerd ClauClau! Wat fijn zeg :)
@Daani, het kan zijn dat je alsnog na NOD positief test, maar je kunt eventueel afspreken met jezelf dat je pas over een week weer test als je niet ongesteld bent geworden. En er voor nu vanuit gaan dat het helaas niet gelukt is. (Natuurlijk duim ik voor je!)

Terug
Bovenaan