NOD mei 2020

@clauclau wat leuk! Gefeliciteerd! 
het is nog steeds hetzelfde dus steeds niet ongesteld.. maar wellicht morgen en anders test ik eind van de week nog een keer. @sylvestertje ik ga er idd nu ook vanuit dat het niet gelukt is volgende ronde nieuwe kans.. het was de 1e poging dus zou ook wel heel toevallig zijn geweest, maar we wachten rustig af :)

Goeden morgen dames.
Morgen is mijn Nod en ik kon al paar dagen niet wachten met testen die al paar keer een licht streepje liet zien. Nu kon ik mij zelf niet aan mijn woord houden om morgen pas een cb test te doen. Maar vanochtend toch een gedaan en de testen hebben het altijd goed gehad. Kan het nog steeds niet geloven.❤

Hopelijk hebben jullie ook allemaal positief nieuws binnenkort! ?

Dit is trouwens 2de kindje 1ste ronde
Maar de 1ste zwangerschap is mis gegaan bij 23+4

Nog niet eerder gereageerd hier, had het ook niet verwacht.. Mijn man en ik hadden afgelopen week besloten om voor een tweede te willen gaan dus ook begonnen met foliumzuur. Nu is het gisteren alleen gezellig geworden en zijn we vergeten bescherming te gebruiken, precies in de vruchtbare periode. 
Mijn cyclus varieert tussen de 28 en 34 dagen dus afhankelijk van hoe lang deze, deze maand is, is maak ik wel of geen kans. Verwacht de NOD tussen 19-22 mei. Merk dat ik het best spannend vind, maar de kans is natuurlijk klein. Ons 1e kindje is 1 jaar, dus een tweede is welkom. 

Terug
Bovenaan