NOD mei 2020

Hey Girls.. de meesten kennen me nog wel ? heb me deze maand niet aangemeld omdat ik het mentaal even moeilijk had. We gaan naar ronde 11, 1e kindje. Hebben ons aangemeld bij de fertiliteit. Had zo gehoopt te kunnen zeggen op mijn 30e verjaardag dat we een kindje verwachten maar ik vermoed dat het er niet zal in zitten. Afwachten tot donderdag of vrijdag (NOD). 

Hee meiden! Ik ben een tijdje niet meeer op het forum geweest omdat ik iets minder met alles bezig wilde zijn. Dat is best een tijdje gelukt, maar merk dat ik toch weer steeds meer terug naar het forum kom en met jullie mee lees. 
ondertussen zitten wij in ronde 8 en heb zaterdag/zondag mijn NOD. Had eergister en gisteren echt een heel inniminie beetje  oud bloed, dus dacht: misschien wel innesteling!! Maar nu vanochtend werd het toch echt wat meer dus ben bang dat het vroege menstruatie is :( bah zag het zo zitten deze ronde, dacht dat het eindelijk raak was! Het bloed is nog wel oud, maar begin ook wat krampen te krijgen dus denk dat het nu gewoon door komt :( baal echt flink !

@fleurbo: ah heel erg balen. Hopelijk mag het de volgende ronde wel lukken.
Hier een update: net bij afvegen een beetje rood bloedverlies. (Dag 23) Dit had ik mijn vorige cyclus ook. Uiteindelijk was ik twee dagen later ongesteld. Zal dan nu ook wel weer zo zijn denk ik..
Even een vraagje: moet ik in mijn cyclus vanaf vandaag rekenen of als ik echt meer bloed begin te verliezen? Zou betekenen dat ik een erg korte cyclus heb? 

De ovulatietesten gaven op dag 11 positief aan. 

Durf ik niet te zeggen.. te weinig ervaring mee. Ik zou zelf tellen vanaf het moment dat je onophoudelijk menstrueert denk ik? Wat klote van de miskraam zeg (helaas ook hier ervaring) en jammer van de doorkomende menstruaties natuurlijk, zeker als je al langer bezig bent.
Hier vandaag nod (denk ik), maar nog niks.. vandaag even naar de kruidvat voor een test, die doe ik morgenochtend als ik dan nog steeds niet bloed, fingers crossed. 

@stephw: ja, ik denk trouwens als ik dag 1 reken dat was 13 april, dat ik nu dan op dag 24 zit en ik dus een cyclus heb van 26 dagen. Nog even aan het zoeken met mijn cyclus de laatste tijd ? Even afwachten tot vrijdag... Nog hoop dat het een innestelingsbloeding is, maar denk het niet.

Wat spannend! Hou je ons op de hoogte? 

hier een blije update van mij
mn nod brak vrijdag al door ipv maandag en t was raarder dan normaal minder en ook korter 
gister waren mn vriend en ik allebei vrij en zeiden toch tegen elkaar dat we t niet vertrouwde en een test gegaan 
tot op onze grote verbazing kwam er te staan zwanger 
https://www.mupload.nl/img/ylcwwvud.jpeg
voor de mensen die nog zitten te wachten op hun nod alles is nog mogelijk bij ons is t gelukt in ronde 15 
en suc6 

Terug
Bovenaan