NOD mei 2020

Sillasv wauw wat een goed bericht! Van harte gefeliciteerd! Dat het maar een mooie gezonde zwangerschap mag zijn! Geeft inderdaad weer hoop ?
Had je iets van symptomen? 

Gefeliciteerd silasv!
En wat balen voor de mensen die wel ongesteld zijn geworden.
@FleurBo, is het bij jou inmiddels doorgebroken of nog steeds oud bloed? Krampen kunnen natuurlijk ook gewoon op een zwangerschap wijzen... :)
Ik begin inmiddels wel beetje ongeduldig te worden. NOD is pas 14 mei dus zit nog even op het wachtbankje, maar heb wel al paar dagen af en toe menstruatiepijn en vanochtend ineens beetje branderig gevoel in mijn borsten. Probeer mezelf heel erg te vertellen dat ik gewoon te gefocust op mijn lichaam ben, maar heb het wijntje dat mijn vriend gisteren voor me inschonk toch maar even laten staan... you never know!

Hier helaas helemaal doorgebroken :( blijkbaar is mijn cyclus deze keer gewoon weer 3a4 dagen korter... het gaat iedere maand wel steeds een beetje minder pijn doen, alsof ik er steeds meer rekening mee houd dat het wel weer niet gelukt zou zijn. Vanavond maar een drankje drinken, proosten we weer op een nieuwe ronde, nieuwe ovulatietesten bestellen en door... ooit gaat het lukken! 

Weer een maand opmerkingen mijn ouders en schoonouders over dat ze wel eens opa en oma willen worden weglachen. hoe doen jullie dat eigenlijk? Hebben jullie verteld dat jullie bezig zijn? Wij willen het graag een verrassing houden maar nu het steeds langer duurt is het onderwerp zo beladen geworden dat ik die 'grapjes' steeds minder luchtig op kan pakken. 

succes nog even met wachten Rooos!

@FleurBo: He jammer :(. En lastig die grapjes zeg! In onze omgeving zijn ze gelukkig een stukje discreter, al zullen ze zich heus wel afvragen of er nog een tweede gaat komen. In mijn omgeving best wel wat mensen bij wie het wat moeilijker gaat allemaal dus veel mensen zijn zich bewust van dat zulke vragen pijnlijk kunnen zijn. En een aantal van mijn vriendinnen weten dat we voor een tweede gaan. Als er iemand dichtbij staat en er rechtstreeks naar vraagt, ben ik er zelf ook wel open over moet ik zeggen. Weet wel van een aantal mensen die heel erg last van die grapjes hebben gehad, en die zijn toen allemaal op een gegeven moment dingen gaan antwoorden als: "tsja dat zouden we ook wel willen, maar moet wel lukken he" en dat hielp heel goed. Denk dat als je meelacht, mensen niet doorhebben dat het eigenlijk een heel rare en persoonlijke vraag is die heel gevoelig kan liggen. En als je dan een keer goed nieuws kunt delen, is het heus nog steeds wel een verrassing hoor! (en het feit dat je aan kinderen denkt is blijkbaar uberhaupt al geen verrassing want anders zouden mensen er niet naar vragen ;))

Hoi lieve Dames,  Komende zondag is mijn NOD Ronde 17 + twee miskramen voor ons eerste kindje. Gisteren heel licht bloed verlies ( zie foto) en een paar druppels bruin bloed. Ook wat krampjes lijkt of ik mijn menstruatie moet krijgen maar dat duurt nog minimaal 4/5 dagen
( regelmatige cyclus 32 dagen )  https://www.mupload.nl/img/liw6agis4.jpeg Ben sinds 3 maanden begonnen met het warm houden van mijn baarmoeder, omdat ik langere tijd een lage lichaamstemperatuur had (35.9) De Laatste paar dagen heb ik steeds 37.0/37.2  Hopelijk kunnen we allemaal volgend jaar het nieuwe jaar goed beginnen❤️ duim voor jullie allemaal! Liefs X

Gefeliciteerd Silasv! Fijn dat het nu gelukt is. Voor de anderen, succes deze ronde :D. Hier ook op het wachtbankje. De vorige ronde werd ik in de middag op 9dpo al ongesteld. Aanstaande vrijdag is het weer 9dpo, maar hoop natuurlijk dat het uitblijft. Ik wil op z'n vroegst zondag testen. Maar een beetje ongeduldig ben ik al wel. Deze maand alles goed gepland, dus zou mooi zijn. 

Wauw, van harte gefeliciteerd Sillasv!! Hele goeie zwangerschap toegewenst.
@Rooos ik snap jouw gevoel, ik ben ook ongeduldig! Hier NOD 13 mei, 1 dag eerder dan jij. Maar pff.. Wat gaat de tijd langzaam! Hopen dat de symptomen die jij hebt duiden op een zwangerschap!! We moeten nog maar even geduld hebben helaas. Ik voel tot nu toe weinig verandering.. Geen symptomen en niks. Ben bang dat het hier niet raak is, maar you never know inderdaad.
@FleurBo hè wat balen zeg!! Ik hoop voor je dat het de volgende ronde raak zal zijn! 

Terug
Bovenaan