NOD mei 2020

Net getest, negatief.. maar ook niet ongesteld.. dus misschien toch een andere cyclus dan ik dacht? 13 mei heb ik een onderzoek bij de gyn ivm een langlopende miskraam, denk dat ik maar ga afwachten wat daarop te zien is. Of ik test begin volgende week nog eens, weet nog niet zeker.

Ik mag ook door naar de volgende ronde :( NOD had ik verwacht op 8, 9 of 10 mei, maar helaas.
Ronde 7 dan maar!
Succes voor alle dames hier, hopelijk niet tot in het volgende forum ;-) 

Ik ben een beetje in de war van mijn lichaam. Ik heb zo nu en dan wel last van menstuatiekrampen en had gisteren heel minimaal een klein beetje rood/roze/bruin bloedverlies. Vanochtend alleen met afvegen roze op het toiletpapier en krampen. Mijn NOD is morgen. 
De vorige keer had ik ook twee dagen van te voren bijna vergelijkbaar als dit, alleen toen was een dag voor mijn NOD al meer bloedverlies. 

Ik weet het niet meer hoor ?‍♀️ Wacht het vandaag en morgen wel af..

Oeh Gebruiker10088791 dat klinkt niet per se slecht toch, ben heel benieuwd, duim voor je!
En echt balen voor degene bij wie de menstruatie is doorgebroken :( hopelijk volgende cyclus meer succes voor jullie!

Balen voor de gene waar die ongesteld zijn geworden. Niet leuk. Hopelijk is de volgende ronde raak.
Gefeliciteerd voor de gene die een positieve test hebben.
Hier vandaag officieel nod. Nog geen bloed verlies maar al wel krampen. Dus denk dat het  niets wordt deze maand
 Anders morgen testen denk ik

@Rooos Nee, ik ben wel benieuwd. Maar mijn voorgevoel zegt toch wel dat ik ongesteld ga worden. Maar we gaan het zien?
@Linny 1988: spannend! Hopelijk word je niet ongesteld vandaag ??

Gefeliciteerd voor diegenen met een positieve test?
En balen voor de dames die weer ongesteld zijn geworden. En wat erg om de verhalen te lezen over bbz en miskramen. Ik heb ook een miskraam gehad. 'Gelukkig' was het een prille zwangerschap,  maar toch al erg naar.
Ik heb de laatste maand niet veel gedeeld vanwege wat tegenslagen. Ik had voor t eerst geen ovulatietesten gebruikt en werd vanacht (dag 40, normaal cyclus van 26-32) ongesteld.  Ik dacht 2 weken lang dat ik zwanger was. (Door gespannen/grotere borsten en buikkrampen). Dus ik baal enorm en vraag me af hoe nu verder. Even focussen op iets anders (weer gaan werken of studeren), of weer ovulatietesten halen... ik weet het even niet meer. Dit was geloof ik ronde 6 dus we gaan naar 7. Ben blij dat ik hier me verhaal kwijt kan, aangezien ik er met niemand anders over kan praten. Niemand weet dat we bezig zijn en mijn man is heel nuchter en ervaart het allemaal anders. 
Voor de dames die op t wachtbankje zitten. Heel veel succes en hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen. ?

Terug
Bovenaan