Gefeliciteerd voor diegenen met een positieve test?
En balen voor de dames die weer ongesteld zijn geworden. En wat erg om de verhalen te lezen over bbz en miskramen. Ik heb ook een miskraam gehad. 'Gelukkig' was het een prille zwangerschap, maar toch al erg naar.
Ik heb de laatste maand niet veel gedeeld vanwege wat tegenslagen. Ik had voor t eerst geen ovulatietesten gebruikt en werd vanacht (dag 40, normaal cyclus van 26-32) ongesteld. Ik dacht 2 weken lang dat ik zwanger was. (Door gespannen/grotere borsten en buikkrampen). Dus ik baal enorm en vraag me af hoe nu verder. Even focussen op iets anders (weer gaan werken of studeren), of weer ovulatietesten halen... ik weet het even niet meer. Dit was geloof ik ronde 6 dus we gaan naar 7. Ben blij dat ik hier me verhaal kwijt kan, aangezien ik er met niemand anders over kan praten. Niemand weet dat we bezig zijn en mijn man is heel nuchter en ervaart het allemaal anders.
Voor de dames die op t wachtbankje zitten. Heel veel succes en hopelijk hebben jullie snel een positieve test in handen. ?