NOD mei 2020

@Noraaaa: he, wat een onzekerheid! Erg balen zeg dat je alsnog ongesteld bent geworden.
Ik vind zelf de ovulatietesten prettig, dan weet ik waar ik aan toe ben. En weet ik ook vanaf wanneer ik ongesteld zou moeten worden. De luteale fase duurt normaal +/- 14 dagen (zou niet langer moeten duren dan uiterlijk 18 dagen). Dan zit je niet te 'hopen' dat je zwanger bent. 
Bij mijn eerste ronde had ik een cyclus van 48 dagen en geen ovulatietesten gebruikt. Ik heb echt meerdere zwangerschapstesten gedaan. Uiteindelijk wel ongesteld worden. Maar vond het echt maar niks!
Morgen 9dpo. De tijd begint wel wat meer te kruipen.. Ik heb nog geen goede zwangerschapstest thuis. Mijn vorige cyclus werd ik op 9dpo ongesteld. Maar hopelijk blijft het dit keer uit! :D
Dan ga ik zaterdag of zondag er toch 'n testje aan wagen. 

Dat is wel snel 9 dpo. Ik heb altijd precies 14. Spannend zeg! Ik hoop t voor je ? . Ik haal altijd heel veel early action testen. Die vallen mee qua prijs. Vorige keer had ik wel een digitale clearblue erachteraan gegooid toen ik een heel licht streepje had. Succes, nog heel even geduld  :) 

@Sylvestertje Aah spannend he die wachtdagen!! Het komt steeds dichterbij. Ik waag zondag ook een testje denk ik. Ik duim voor ons. 

Ik heb hier een tijdje niet meer gevolgd, heb een lastige week achter de rug! 
Aan de dames met een positieve test; van harte gefeliciteerd! De dames die ongesteld zijn geworden, dikke knuffel! Hopelijk volgende ronde beter ?.
Ik zit nu op 6 of 7 dpo en voel zo veel. Maar heb ook enorm veel schrik voor teleurstelling. Het ene symptoom dat ik altijd had bij zwangerschap was pijn aan de zijkant van m'n borsten, heb ik nu niet.. Dus heb er ook niet veel vertrouwen in. Ik haat het wachten ?. Volgens mijn gewone cyclus zou ik maandag of dinsdag m'n nod hebben, maar neem utrogestan nu en dit verlengd de luteale fase dus zal eerder donderdag zijn.
Ook wel goed nieuws gekregen, ik mag terug naar de gyn voor clomid vanaf volgende ronde ?. Fertiliteit in België wordt stilaan terug opgestart. 

@ChaCha Ah ik begrijp denk ik wel waarom deze week pittig was. Hopelijk hebben jullie je er samen een beetje doorheen kunnen slaan. 
Lastig he, dat je van alles kan voelen als je er zo mee bezig bent. Dat herken ik wel! En toch weten we ook dat het soms niks zegt. Moeilijk! 
Ik hoop dat je volgende week goed nieuws hebt. Mijn NOD is maandag/dinsdag. Nog even volhouden dus. 

[quote quote=10318454]Dat is wel snel 9 dpo. Ik heb altijd precies 14. Spannend zeg! Ik hoop t voor je  . Ik haal altijd heel veel early action testen. Die vallen mee qua prijs. Vorige keer had ik wel een digitale clearblue erachteraan gegooid toen ik een heel licht streepje had. Succes, nog heel even geduld [/quote]

Zeker wel snel! Vorige keer was de eerste ronde met ovulatietesten, dus weet niet of ik altijd zo'n korte luteale fase heb:). Dat gaan we deze ronde afwachten. Hopelijk nu gewoon 'normaal', dus 14. Of raak geschoten zou ook leuk zijn haha. 
Ik heb nu nog cheap testjes uit China. Die moeten op en dan stap ik over op action (de normale) of kruidvat (2v5). Vanochtend een cheap testje gedaan, spierwit, ik maak de laatste 3 de komende dagen op :D
Mijn vorige zwangerschap heb ik na de positieve test nog 1 met wekenindicator gehaald. (toen wist ik echt niet wat m'n cyclus was). Ik denk dat ik dat nu niet ga doen. Want kan het dan zelf wel berekenen. 
@Zwaantje, ik duim ook voor jou! Hopelijk zondag allebei een positieve test te pakken! 
@chacha, succes, en de wachtdagen duren lang idd! Op hoeveel dpo wil je gaan testen? 

Sylvestertje wij lopen precies gelijk! Ik ook vandaag 9dpo. Verwacht zondag mijn nod aagzien het de laatste maanden steeds op 11-12 is.
GA zondag een testje wagen maar weet eigenlijk wel zeker dat ik ongesteld ga worden..  Dan maar weer vol goede moed door naar juni! Ooit komt die positieve test ??

Terug
Bovenaan