NOD mei 2020

Ha, ik schrijf ook mee.. wij gaan voor een tweede (dochter van bijna anderhalf). Had in januari een miskraam waarvan het lang duurde tot het was 'opgeruimd'. Laatst ongesteld geworden voor het eerst, en gistermiddag positieve ovutest. Nod zou dan rond 6 mei zijn volgens mijn app.. Bij mijn dochter nooit ovutesten gebruikt, want snel raak. Nu hopelijk weer geluk! Ben trouwens 32. Ik duim voor jullie!

Heey NoorSW: leuk je weer te zien! Ah dat klinkt goed dat het oploopt! Hier dag 12 en nog niet positief. Maar had de vorige cyclus pas op dag 21 een echte knaller. Maar hoop dat de cyclus wat verder normaliseert en mijn eisprong dus eerder komt.   

Hoi dames, ik ga over een paar dagen mijn laatste pil innemen, twijfel al een maand, twijfel nu nog of ik nog een maandje in zal nemen of toch echt ga stoppen nu. Lijkt me namelijk fijn om de cyclus alvast te leren kennen, en wie weet ? We zullen het meemaken. Twijfel twijfel. 
Ik heb samen met mijn vriend al 1 zoontje is 9 maanden oud. 
Ik lees dat er meerdere dames zijn die voor een 2e gaan, hoe oud is jullie kindje? En wat is je ideaal beeld bij hoeveel leeftijd ertussen zit? 
groetjes xx

Onze dochter is net 16 maanden. Een ideaal leeftijdsverschil bestaat denk ik niet en is heel persoonlijk. 
Mijn man en ik hebben vooral zelf de behoefte om er weer voor te gaan. 
Ik ben 2 maanden geleden gestopt met de pil om mijn cyclus weer wat te leren kennen. We deden het in die maanden gewoon met condoom. Vanaf nu willen we er echt voor gaan :)

Hallo allemaal
Mag ik ook met jullie meekletsen? 
Hier derde ronde. 2de kindje. Heb een zoon van 2 jaar.
Verwacht mijn nod  rond 7 mei. Vorige maand exact 28 dagen maar zo begon het voor mijn zoon ook en de maanden daarna werdt het onregelmatig. Dus afwachten. 
Duim voor jullie allemaal 

ik meld me ook weer aan voor deze maand 20 april ovulatie gehad en nu een heel raar gevoel in mn borsten alsof ze in brand staan ( sorry voor de details) 
ik weet dat t erg vroeg is dus zou wel in mn hoofd zitten haha 
ik heb even een overzicht gemaakt voor de mensen die ik vergeten ben kan je je altijd natuurlijk nog tussen zetten 
sillavv - ronde 15 - 1ste kindje (samen) - nod 3/4 mei 

Sammetje – 6e ronde – 2e kindje – NOD 8 mei

Carolinerkj – 40jr – 13e ronde – 3e kindje (1e samen) – NOD 9 mei

Chacha – 27 jaar – ronde 4 (2,5 jaar bezig, 2 zwangerschapsafbrekingen vorig jaar) – 1e kindje – nod 9 mei

Sylvestertje – 3e ronde – 2e kindje – NOD 10 mei

NoorSW – 3e ronde – 1e kindje – NOD 11 mei

Zwaantje – 24 jaar – ronde 14 – eerste kindje – NOD 12 mei 

JannekeT – 3e ronde – 2e kindje – NOD 13 mei

xxE - 1e ronde – 2e zwangerschap – 27 jaar – nod 13 mei

Daniee XX – 26 jaar – ronde 1 – eerste kindje – NOD 17 mei 

Suusx – 33 jaar – ronde 14 – 2e kindje – nod half mei? Vorige maand opeens een cyclus van 40 dagen en pas eisprong op dag 30.. Dus we gaan het zien!

CFZ – 30 jaar – ronde 1 – 3de kindje – NOD eind mei

Gebruiker10088791 – 2e ronde – 2e kindje – NOD onbekend

Mama-T – 5e ronde – 2e kindje – NOD onbekend

Ik heb de indruk dat hij aan het oplopen is?
https://www.mupload.nl/img/3fn0ll9.jpeg
Eerste keer met sensitest, omdat ik in België aan niets anders meer geraak ?. Enkel cb, maar die vindk te duur, ik moet altijd een test of 10 doen.. Hopelijk snel een piek! Volgens de app binnen 3-4 dagen, ben benieuwd ?

Terug
Bovenaan