NOD mei 2020

Zou zeker kunnen. Vind de foto wel wat onduidelijk/onscherp. Hoe ziet de test er nu uit? Je hoort wel eens dat ze na afleestijd nog duidelijker worden als je er heel vroeg bij bent. Voorwaarde is wel dat je binnen afleestijd al wat zag natuurlijk. Je kunt het beste nog een dagje extra wachten dan ivm opbouw van het hcg. Dan zou het sowieso duidelijker moeten zijn. En ja, ook de eerste ronde kan het raak zijn! 

[quote quote=10323110]Zou zeker kunnen. Vind de foto wel wat onduidelijk/onscherp. Hoe ziet de test er nu uit? Je hoort wel eens dat ze na afleestijd nog duidelijker worden als je er heel vroeg bij bent. Voorwaarde is wel dat je binnen afleestijd al wat zag natuurlijk. Je kunt het beste nog een dagje extra wachten dan ivm opbouw van het hcg. Dan zou het sowieso duidelijker moeten zijn. En ja, ook de eerste ronde kan het raak zijn![/quote]
De test ziet er nog hetzelfde uit echt een vaag streepje... ik denk dat ik het morgenvroeg met mijn ochtend urine eens probeer. zijn de testen van kruitvat beter? of zijn die van de action prima? pff wordt er zo onrustig van

@BellaBori, ik kan je foto niet openen maar ik zou inderdaad gewoon even met ochtendurine de test doen, ook omdat je niet helemaal zeker bent van je nod. En ik ben geen expert maar lees wel veel verhalen over mensen die fan zijn van de 2 voor 5 testen vd kruidvat, die schijnen heel gevoelig te zijn. Nog eeeeeven geduld proberen te hebben en dan heb je straks misschien wel een mooie streep te pakken, succes en ik duim voor je!
P.S. ken genoeg mensen bij wie t in de eerste ronde raak was, zou alleen maar fijn zijn toch?!

hey @roos heel lief berichtje.. inderdaad nog heeel even geduld hebben, pff wat is het spannend! dan ga ik toch ook maar voor de zekerheid de kruitvat test halen morgenvroeg.
En het zou zeker super fijn zijn hihi! 
Groetjes! 

Hé Dames, ik sluit ook nog even aan. Leuk om al jullie ervaringen te lezen.
Wij zitten inmiddels in de 5e rondje voor een 2 kindje. Voor ons eerste kindje duurde het een jaar voordat we zwanger waren. Ik merk dat het nu weer steeds spannender wordt.
ik heb altijd wat prikkende borsten voor m’n menstruatie, maar sinds zaterdag echt fikse steken. Normaal is mijn cyclus ongeveer 29 dagen, vorige cyclus bij uitzondering 25.. mijn NOD zal ongeveer 22 mei zijn. Gebruiken nog geen ovulatietaten.
Ik voel weer vanalles en helemaal door ze zere borsten hoop. Maar ik voel altijd vanalles, net als nu en toch elke maand teleurstelling. Verschilde het maar wat meer!
Iemand die de pijn in de borsten herkend in vergelijking tot normaal? Of andere kenmerken van de dames die wel positief hebben getest inmiddels?
Groetjes Rianne

@BellaBori ik kan de foto ook niet openen, maar hoop dat de test morgen een duidelijke streep geeft!! Wat spannend dit zeg!
@Mommmmytobe ik heb ook pijnlijke borsten, geen steken maar het voelt meer als een soort spierpijn ofzo. ? Als ik er op druk met mijn handen zijn ze gevoelig, voelt alsof ze wat gekneusd zijn. En heb gisteren positief getest. 
Nou heb ik normaal voor de menstruatie ook wel gevoelige borsten, maar nu duurde dat langer. Duim voor je dat t raak is! 

Hoi allemaal

Een al spanning lees ik bij jullie. Zoooo herkenbaar! Al die ovulatietesten maakte mij soms zo blij en soms zo onzeker. Ik heb ze de deur uitgegooid..
Vrijdag de 22e is mijn NOD, ronde 6...
Het is weer erg spannend, bang zijn voor die teleurstelling... stiekem afvragen of het dan toch gelukt zou zijn..
Ik hoop op positieve berichten, goede ovulatietesten en veel streepjes op alle testen die jullie en wij gaan doen! En dat die menstruatie nu eens uitblijft ?

Gefeliciteerd met de positieve testen, ik moet nog 6 dagen wachten ? ik hoop wel da als ik ongesteld wordt ik dat gewoo op de NOD dag wordt haha 

Terug
Bovenaan