NOD Mei 2021

Pff de spanning loopt op! Vandaag op de 9e dag na de eisprong licht bloed verlies.
tijdens de eisprong had ik gespannen borsten. Dit zakte weg maar is weer terug. Ook geregeld krampen en vermoeid, al kan de vermoeidheid ook van de verbouwing icm fulltime werken zijn.
ook af en toe uit het niets duizelig.

wat denken jullie?

ik hoop zo de vroege test te vroeg is geweest marliesBB

@Vennetje: wat fijn dat het gesprek met de gyn iig goed was en dat ze zich geen zorgen maakt. Wel fijn dat je daar terecht kunt lijkt me. Hopen op een mooie cyclus nu en een positieve test over een paar weken!
@MamawensT: Oh wat spannend! Kan een innestelingsbloeding zijn geweest misschien?
Ik hoop idd ook dat de tests te vroeg zijn geweest, maar ik probeer me er wel op in te stellen dat ik ongesteld ga worden. Al is dus wel mijn temperatuur alleen maar gestegen de laatste dagen, dat is wel weer gek (ik heb zo'n medisch horloge om 's nachts, deel van een onderzoek van het UMC). 

Oh spannend meiden. Mickie en MamawensT klinkt wel positief allemaal. Ik duim met jullie mee.

Marlies heb jij al meer duidelijkheid gekregen?

Wat fijn dat je cyclus het toch weer lijkt op te pakken Vennetje. Hopen dat het deze maand alsnog goed uitpakt. Ik heb sinds vorige maand ineens een langere cyclus (38 dagen), dus als dat nu weer zo is dan moet er nu ongeveer een ovulatie aankomen (zit nu op dag 22). Die ovulatietesten zijn fijn maar geven ook een hoop stress af en toe.

Ik denk indd dat jet de innesteling is geweest. deze is dan vannacht begonnen. Welke dag zou ik dan op zn vroegst kunnen testen met een vroege test? Sorry beetje ongeduldig

Het lijkt me alleen sterk dat het de eerste keer meteen raak is. Heb niet eens een normale menstruatie gehad na het stoppen met de pil

@Do'x: nee, ik heb dus gister opnieuw een vroege test gedaan, maar die was ook helemaal wit. Ik wacht nu gewoon af of ik morgen ongesteld ga worden, en ik denk dat ik pas woensdag ga testen als het niet komt. Gelukkig ga ik een paar dagen op vakantie, dus een beetje afleiding.
@MamawensT: nou, mijn ervaring is nu wel echt dat vroege testen heel vervelend zijn! Je NOD duurt nog wel een week, dus ik zou iig wel nog 3-4 dagen wachten met vroege testen denk ik.

Gisteravond had ik een klein beetje licht bloedverlies. Vanmorgen veel en buikkrampen zoals ze voelen tijdens een menstruatie. Dus ik ben helaas ongesteld geworden.

Ik heb nu een cyclus van 26 dagen gehad. Hoe ik het nu bereken, zou mijn NOD rond 27 mei zijn.

Bijna vakantie, dus we gaan het dan gezellig maken en relaxen! ?
Op naar ronde 2!

Hey dames,

Ik wil me bij jullie aansluiten na een afwezigheid van 4 maanden. Heb in januari een vroege miskraam gehad en daarna de diagnose Pcos gekregen. Even wat tijd genomen om alles te verwerken. Heb op 22 april een eisprong gehad dus Nod is 6 mei. Als ik ongesteld wordt start ik op dag 3 met Letrozol. Allemaal spannend dus.

Fijn om hier weer mee te lezen en mee te leven. Hopelijk volgen er veel mooie testen bij iedereen??

@Mrslle Onee, wat ontzettend balen zeg.. Gelukkig wel een mooie cyclusduur en kan je het daardoor deze maand nog een keer proberen. Hopelijk gaat je vakantie helpen om wat te kunnen relaxen. Ik zal je NOD even aanpassen. 

Terug
Bovenaan