NOD Mei 2021

Do’s, Wondertjedrie:Ja, komt goed. Was pas de 1e ronde. Dus ben er nu wel nuchter in dat het nu niet gelukt is. Was het wel zo, was het heel mooi!
Ik heb deze maand iig een mooie cyclus, heb mijn ovulatie gevoeld/gevonden afgelopen maand. Dus nu weet ik een beetje hoe het voelt.
Ja, aftellen en dan lekker genieten van even vakantie!

Ik wil me hier al aanmelden! Ben nog niet ongesteld maar word het wel duurd alleen wat langer. 2e kindje 2e rond nod weet ik nog niet

@DaisB Je kan het beste voor nu even wachten op je menstruatie. Ik zal je wel vast op het lijstje zetten voor als je menstruatie klaar is, daarna weten we idd pas je NOD voor ronde 2 =). Als je cyclus lang is weten we alleen niet of die nog in mei gaat zijn.

Hier helaas afgelopen nacht ook ongesteld geworden. Cyclus was nu 29 dagen, dus 31/5 nieuwe NOD normaal. Hopelijk dan meer geluk voor ronde 2 na VMK. ?

Jammer Misstangette!
Zouden jullie wel/niet voor nod testen? Ben enerzijds bang voor teleurstelling, maar zit mezelf ook helemaal gek te maken.

@Misstangette balen zeg?
@mickie ik zou nooit voor nod testen en bij een korte LF niet eerder dan 14dpo voor die tijd is de kans nog groot dat het misgaat?

Terug
Bovenaan