NOD Mei 2021

Fijn Do'x! 

Ik heb vanochtend weer een vroege test gedaan, weer helemaal wit. Ook enorm last van mijn buik, dus tenzij menstruatie-achtige krampen ook door een zwangerschap kunnen komen denk ik dat ik deze rond geen geluk heb. Maargoed, nog geen bloed iig...

@do'x ik kan nog steeds het lijstje van Nod april niet bijwerken?wel kan ik eindelijk na 2 dagen weer een bericht plaatsen?

@WondertjeDrie Vervelend hé. Ik snap niet goed wat er aan de hand is. Ik kan alleen het lijstje bijwerken en reacties plaatsen via de app. Op de computer of via een internetbrowser lukt het mij ook al 2 dagen niet..

Fijn! @ WondertjeDrie

Ik weet even niet wat ik moet doen. Ik had gisterochtend (en avond) een knipperende smiley en nu net een lege cirkel? Is mijn piek nu vannacht geweest of gaat mijn lichaam het op een later moment nog een x proberen? Wat denken jullie? Kan hem toch niet gemist hebben met 2x per dag testen? ?

Oh bedankt voor de tip! Eindelijk kan ik weer reageren. Vind het wel heel stom van de app dat je alleen kan kiezen dat je zwanger bent om er gebruik van te kunnen maken ?.
Maargoed kan in elk geval weer lekker mee kletsen.

Do'x ik kan je helaas geen advies geven want ik ga deze maand ook voor t eerst aan de slag daarmee., maar hoelang is je cyclus gemiddeld en op welke dag zit je nu? Soms moet je urine ook wat geconcentreerder zijn toch? Volgens mij moet je het minimaal 3 uur opgehouden hebben.

Bij mij was het gesprek met gyno heel fijn. Ze maakt zich voor nu geen zorgen. Ze heeft het wel weggezet als een VMK, mislukte innesteling. Echter waren de waardes zoals ze nu na het bloedprikken waren juist heel positief omdat dat betekent dat het lijf weer bezig is met het volgende eitje te rijpen. Mocht ik deze maand toch weer een afwijkende cyclus hebben dan krijg ik weer uitgebreide onderzoeken.

Laten we vol goede moed en positieve energie naar poging mei gaan met zn alle ?

Hi allemaal, Ik kan ookal dagen niet reageren! Bij verzenden krijg ik een error.
Wat naar voor je vennetje, maar fijn dat je een goed gesprek had! Nieuwe ronde.. nieuwe kansen?.
Hoe gaat het met de dames dichtbij hun nod?
Ik heb sinds 3 dagen zware benen en gevoelige/pijnlijke tepels. Dit heb ik normaal alleen rond mn eisprong. Ook savonds echt n opgeblazen gevoel en buik.. Daarnaast wel wat hongerig, maar ook soms wat weeïg (maar wie weet verbeeld ik me dat wel..). Gisteravond had ik (sorry...) ineens het gevoel wat te voelen lopen; een dikke klodder wit slijm?
Mensen ervaringen hiermee??!
Ik wil niet te veel hopen.. maar merk wel dat ik dat lastig vind.

Liefs!

Terug
Bovenaan