Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Weet iemand toevallig of de paarse CB super gevoelig is? Kreeg net weer een knipperende smiley, terwijl op m’n sensitest echt geen streepje te zien was. ?
Je houdt het wel spannend hoor Marlies. Kan me voorstellen dat die witte testen erg frustrerend zijn.
Dames ik heb een vraagje aan jullie. Voor mij is een innestelingsbloeding helemaal nieuw. Nu verloor ik gister ochtend een kleinbeetje lichtroze toen stopte het en in de avond begon het weer maar dan bruin. sinds gister avond is het de heletijd een klein beetje bruinslijm.
Ik herken het niet als menstruatiebloed.
Mijn vraag is: hoeveel dagen en hoeveel bloed/slijm kun je verliezen bij een innesteling.
Als dit toch een menstruatie zou zijn zou ik een cyclus van 20 dagen hebben gehad.
@MamawensT Ik heb bij mijn dochter ook innestelingsbloeding gehad en dat heb toen zeker aan gehouden van donderdag tot zondag ongeveer en ik had toen lichtroze afscheiding
En zondagochtend een positieve test in mijn handen. Moest ook zondag ongesteld worden