NOD Mei 2021

Super jammer Misstangette... :(

@Mickie: ik zou het niet doen. Ik heb het dus wel gedaan deze week en het was 2x negatief, maar nog niet ongesteld en ik word juist helemaal gek haha. 

Weet iemand toevallig of de paarse CB super gevoelig is? Kreeg net weer een knipperende smiley, terwijl op m’n sensitest echt geen streepje te zien was. ?

Je houdt het wel spannend hoor Marlies. Kan me voorstellen dat die witte testen erg frustrerend zijn.

Was balen misstangette.

Dames ik heb een vraagje aan jullie. Voor mij is een innestelingsbloeding helemaal nieuw. Nu verloor ik gister ochtend een kleinbeetje lichtroze toen stopte het en in de avond begon het weer maar dan bruin. sinds gister avond is het de heletijd een klein beetje bruinslijm.
Ik herken het niet als menstruatiebloed.
Mijn vraag is: hoeveel dagen en hoeveel bloed/slijm kun je verliezen bij een innesteling.

Als dit toch een menstruatie zou zijn zou ik een cyclus van 20 dagen hebben gehad.

@WondertjeDrie Jaa ik heb wel een eisprong gehad op 12 april maar denk niet dat ie nog aan het innestelen is.

@Do.X Jaa is goed Dankjewel ik hou jullie in iedergeval op de hoogte

@MamawensT Ik heb bij mijn dochter ook innestelingsbloeding gehad en dat heb toen zeker aan gehouden van donderdag tot zondag ongeveer en ik had toen lichtroze afscheiding
En zondagochtend een positieve test in mijn handen. Moest ook zondag ongesteld worden

@daisB maar dan is het toch vreemd dat je nog niet ongesteld bent geworden? Het ontpillen zit hem volgens mij meer in wanneer en of een eisprong?

Terug
Bovenaan