NOD Mei 2021

@IsaV, Ooh wat naar zeg! Je zou het altijd even kunnen navragen. 
Wij waren eigenlijk naar de huisarts gegaan omdat mijn vriend diabetes heeft en we hadden gelezen dat daardoor het kwaliteit van het zaad minder kan zijn. Toen heeft ze ons eigenlijk beide doorgestuurd voor te checken op het zaad, nou dat is dus allemaal prima, en of ik wellicht chlamydia heb gehad. Ik had daar verder nooit aan gedacht. 
Je zou het natuurlijk altijd even kunnen checken bij je huisarts! 

@Chell, ja dat was best een nare ervaring toen, maar goed dat is al lang geleden. Zou wel extra rot zijn als ik er nu last van zou hebben met zwanger worden. Ik zal deze ronde nog even afwachten en anders maar eens bellen. 

Dames ik heb een vraagje,

Gisteren had ik voor de 2e keer deze maand rekbaar slijm. Rond de 15e was de eerste geen (geen positieve ovulatietest) en gister had jk dat weer. Vanaf gisteren merk ik ook meer pijntjes in mijn baarmoeder. Elke stap die ik zet voel ik. Als ik op een stoel ga zitten voel ik ook een drukkend gevoel op mijn baarmoeder. Alsof die omhoog geduwd wordt.

Wat kan dit zijn ?
Ps: geen positieve ovulatietest zijn alleen maar lichter aan het worden.

Uiteraard ben ik ook benieuwd naar de dames die Nod hadden of bijna Nod hebben?maar het is vandaag pas 20 mei dus eigenlijk is de Nod nog niet verlopen?

Terug
Bovenaan