NOD Mei 2021

@Foodlover Ik weet het nog niet. Mijn menstruatie start ook meestal met een paar dagen bruinverlies, alleen nu zet het niet echt door. Wil het eigenlijk nog even afwachten. Bang voor een teleurstelling ?

@RiekieM en @Do'x spannend!! Ik duim voor jullie !
Ik heb vandaag zoooo'n last van een sterk trekkend gevoel in mn liezen. T is oprecht gewoon vervelend. Ook als ik er op druk doet het zeer. Voel ook nog steeds krampjes en steken in mn baarmoeder maar niet zoals wanneer ik ongesteld moet worden.
En sinds gisteravond heb ik af en toe zo'n heel raar warm gevoel in mn buik, zoals wanneer je heel zenuwachtig voor iets bent. En dan zakt het weer weg. Heel raar. Ook zijn mn borsten en tepels gevoeliger.
Als je me nu vraagt wat mn gevoel zegt dan zeg ik er 'bijna' zeker van te zijn dat ik zwanger ben.. alles klopt gewoon. En toch weet ik ook dat het dan nog steeds niet echt zo hoeft te zijn. Ik vind t zenuwslopend.
Morgenvroeg ga ik mn eerste testpoging doen! Kan gewoon niet meer wachten en móét weten of mn gevoel klopt.?????

Heeey dames!! 
sorry dat ik even niks van me liet horen.
was op gegeven moment heel veel mee bezig om zwanger te worden en had het even op een laag pitje gezet.
tot dat ik dit zag!!! Vanochten getest morgen nod 

Terug
Bovenaan