NOD Mei 2021

Fijn RiekieM, spannend! Wanneer ga jij testen?
Leuk @foodlover en @wondertjedrie ben erg benieuwd :)
@Do'x ook al zo spannend! Hoop het zo voor jullie allemaal!
Bij mij beginnen mijn borsten wat pijn te doen en voller te raken, typisch dingetje een week voor mijn menstruatie.. Mja dat zegt nog niks natuurlijk. We gaat het zien. Ik moet ook heel vaak plassen alsof ik een blaasontsteking heb want zoveel komt er niet uit. Heb dat ook al vaker gehad in de wachtweken terwijl er niks uit kwam.
@Melx in Belgie is het inderdaad anders, daar krijg je ook veel meer controles dan in NL.

Hallo dames, even een vraag. Misschien kunnen jullie me helpen.
Ik heb vaak een cyclus van 30 dagen. Eisprong op dag 16 en dan precies 14 dagen daarna ongesteld.
Daardoor had ik m'n NOD op 26 mei gezet.
Maar ik zit me net te bedenken dat ik deze maand op dag 14 m'n eisprong heb gehad. Schuift mijn NOD dan ook terug of blijft dat dan gewoon staan?

@Ramboo je NOD zal dan ook eerder zijn. Ik zou uitgaan van 14dgn na je eisprong als er normaal ook 14dgn tussen zat.

@vennetje Ohhh wat spannend!!! Klinkt hoopvol, ik duim heeel hard.

Hier vind ik het wachtbankje heel slopend deze ronde. Steeds de VMK in mn hoofd, zou het nu raak zijn? De hoop is er meer dan andere maanden maar tegelijk binnen een minuut denk k dan nee vorige maand was t mis dus dan zal t nu ook niet.
Heb continue een zenuwachtig gevoel. Begin van de week was ik super opgeblazen 3 dagen en nu is dat weer wat minder. Mn borsten lijken wat voller en gevoeliger maar dat zegt niks. Ik ben heel erg moe maar heb ook m'n eerste vaccinatie gehad vd week dus misschien is t wel daarvan. Zit nu op 8dpo dus nog even geduld....
Moeilijk moeilijk, ik tel de dagen!!

Terug
Bovenaan