NOD Mei 2021

Ik zit nu op 8 of 9dpo en ik heb nog geen idee wanneer ik ga testen, heb geen zin in steeds die negatieve test. 
Ik ga proberen te wachten tot mijn NOD alleen weet ik niet precies wanneer die nu is.

@RiekieM gelukkig is het bloeden gestopt hoelang had je dit? Kan heel goed dan een innesteling zijn geweest! Ik zit ook op 8/9 dpo. Spannend. Voel jij verder nog wat??

Succes met wachten!

Ik heb 1,5 dag bloedverlies gehad, maar de eerste dag was het ook echt schrikken want normaal als je ongesteld word krijg je soort van waarschuwing (bruinig bloed) maar nu was het meteen best wat rood bloed en ik snapte er echt niks van. 
Zeker omdat ik volgende week pas mijn NOD heb.
Ik kan niet meer doen dan afwachten nu.Ik voel me eigenlijk best oke heb geen kwaaltjes,terwijl ik elke maand gevoelige/pijnlijke borsten heb en van alles voel in mijn buik. Herken dat zenuwachtige gevoel wel heel erg. 
Heb voor mezelf besloten dat ik me probeer rustig te houden en het een beetje los te laten, heb er toch nu geen invloed op wat de uitslag ook gaat zijn. Maar het is en blijft vreemd dat spontane bloedverlies.
spannende dagen die komen gaan! succes voor de dames die in het zelfde schuitje zitten.

@RiekieM spannend! Kan toch echt innesteling zijn geweest. Ik duim voor je!?
@Minimeisje die is zeker positief, Gefeliciteerd ❤
Hier slaat weeeer de onzekerheid toe. Stemmingswisselingen?? Mwoah ?
Wat nou als ik morgen test en hij is negatief. Heb ik dan nog steeds een kans? Dat zou 11DPO en 2 dagen voor NOD zijn. Ik ben nu weer ineens mega bang voor een teleurstelling. Net onder de douche ook even een flinke huilbui, gewoon alle spanning die het telkens met zich meebrengt. Elke fase heeft zn eigen spanning. Vind t een heftig proces om telkens door heen te moeten... pff
Ik weet ook niet goed waar ik last van heb. T gaat alle kanten op qua emoties..

Terug
Bovenaan