NOD Mei 2021

Hmmm ik had telkens best veel witte afscheiding deze week en sinds net kleurt het heeeeel licht roze.. Ben bang dat het een voorbode is en morgen m'n menstruatie gaat doorbreken?

@minimeisje nogmaals gefeliciteerd❤️hoeveelste ronde was dit? Ik zie dat je nog niet op het lijstje staat? Is het dan echt zo dat hoe minder je er mee bezig bent hoe groter de kans is??Maar hoe dan want als je een kinderwens hebt dan ben je er toch automatisch mee bezig? Hoe heb jij dat gedaan?

Gefeliciteerd @minimeisje! Wat fijn! Weer een hartje aan de lijst toegevoegd.

Wij hebben net ander slecht nieuws gekregen. Mijn schoonmoeder heeft kwaadaardige cellen in haar baarmoeder. Doordat het traject ongeveer 2 maanden duurt, stellen wij onze kinderwens even uit. Ik zal wel blijven mee lezen en antwoorden maar we gaan er even niet op focussen. Helaas.

Jeetje rambo, wat naar. Veel sterkte!
@minimensje gefeliciteerd!

Hier begint de mindfuck weer ? nu 7 dpo. Vandaag af en toe wat steken en krampjes en nu een beetje een zwaar gevoel in mijn benen. Maar het kan ook best weer tussen mijn oren zitten ?
Ik voel me deze maand wel veel beter dan de vorige maanden. Erg veel last gehad van PMS. Tot nu toe is deze maand veel beter en ben ik niet zo down. De hormonen lijken eindelijk een beetje onder controle. Of dat ook de kans op een zwangerschap vergroot....? Nog een ruime week en dan zullen we het weten ???

Terug
Bovenaan