NOD Mei 2021

@minimensje Gefeliciteerd ?
@rambo Ooh wat naar sterkte! ❤️
Ik zit hier nu 4dpo.. Al een uur erge krampen in me buik.. Kan dat wat zijn? Een innesteling lijkt me nog wat vroeg dacht ik.
Ik probeer gewoon te denken dat ik wel meerdere maanden vanalles voelde en was ook niets, maar toch denk je dat 't iets kan zijn ?

dank jullie wel
@ramboo heel veel sterkte

@Wondertjedrie deed aan ovulatie testen en bij elk wisje wasje ging ik dingen op zoeken. Nu heb ik alle app's af gegooid en lekker me gang geweest wanneer ik wou. Ik weet wel wanneer mij ovulatie was dus deed ik die dag wel wat meer mijn best. Verder er geen aandacht aan geschonken.

Sterkte Ramboo.
Ik weet bijna zeker dat ik ongesteld ga worden. Heb gewoon weer z'n zwaar gevoel onderin. En lichte krampen. Pff... Het vreet zoveel energie. Weer die teleurstelling dit weekend . Weer die wachtweken opnieuw straks. 

@wondertjedrie dat vind ik een goede vraag! Hoe dan want idd je bent er mee bezig.. Ik kan het ook moeilijk loslaten. 

@minimeisje gefeliciteerd! 

@Ramboo wat naar ? heel veel sterkte en beterschap voor haar.

Succes @mirtjemirtje met wachten! 

Herkenbaar @Chell je vergelijkt met andere maanden dat het niks was en dan denk je weer, oh ja dat had ik toen ook..  het zal wel niet. Terwijl je miss toch een sprankje hoop had. 

Hou je taai @JLooJ en inderdaad geen bloed is moed! 

Terug
Bovenaan