NOD Mei 2021

Vanochtend weer bruine afscheiding ? Ik denk dat ik me ook in de NOD juni kan gaan aanmelden..
succes nog voor de wachtenden 

https://i.postimg.cc/jdBt7pfS/DCD4-A54-F-7-F06-427-B-A9-AF-5-D499-E03-A1-C1.jpg
denk dat ik het niet helemaal goed heb gedaan want had de druppel denk ik ook onder moeten dompelen Mja tis duidelijk ? komt toch ff hard binnen je probeert jezelf voor de gek te houden en te zeggen dat je niks verwacht maar het is dus wel anders blijkbaar.

@vennetje balen zeg ☹
@mrslle dat is duidelijk en dat voor nod?
Hier worden de kwaaltjes steeds erger overmorgen de eerste echo merk dat ik nog steeds onzeker ben hoop dat als ik vrijdag een goede echo heb gehad ik er wat meer van kan genieten want dat vind ik nu toch nog wel lastig terwijl ik nu al verder ben dan toen het mis ging met mijn bbz ?

@KellyM Krijg je nu ook een vroegere echo doordat je bbz hebt gehad? Ik heb hetzelfde meegemaakt en ga deze week denk ik elke drie dagen een test doen om te zien of de streepjes duidelijker worden en hcg dus goed toeneemt... Hij was vanmorgen wel weer stukje duidelijker dan zondag, merk dat dat wel een beetje geruststelt al ofzo.

Ik maak mezelf echt helemaal gek op het moment! Ik voel zoveel dingen die ik herken van de eerste zwangerschap. Maar ik ben ook zo bang voor de teleurstelling..... en ik probeer me in te houden om te testen. Nog 3 dagen tot mijn nod. Ik wil echt niet voor vrijdag testen..... ?

Terug
Bovenaan