NOD Mei 2021

@IsaV getver wat balen! Je doet altijd zo je best tegen jezelf te zeggen dat je niet moet hopen maar toch.... valt het mega tegen! het is gewoon kut. 

@Mirtjemirtje herkenbaar dat je jezelf zo gek maakt! Het gebeurd ook gewoon, je gedachten nemen een loopje met je, je voelt vanalles. 
Hier nu ook echt menstruatie krampen in rug en buik, werd wakker en dacht weer niet gelukt. Nog geen bloed maar toch zegt m'n gevoel shit. Baal nu al enorm omdat ik echt denk dat het deze maand weer niet zo mag zijn. Nog even afwachten verwacht m'n NOD tussen vandaag en vrijdag. Ik probeer heel erg te denken dat het ook goed is na m'n VMK van vorige maand dat alles nog het zelfde is. Alleen ja... die teleurstelling, die emoties en spanningen die zijn echt killing!! Ergens zit er nog een pietsie beetje hoop....

@BabsG nee wat balen zeg?
@MarijeDG ja ivm de bbz krijg ik een vroege echo bij de gynaceloog ik ben dan 6 weken en 6 dagen volgens de berekening dus het is in eerste instantie om te zien of het op de goede plek zit zodat het niet weer zo mis gaat als de vorige keer en met geluk kunnen ze het hartje zien maar daar kan het ook nog te vroeg voor zijn maar het is dus vooral om te kijken of het op de juiste plek zit en ik denk dat al een hele gerustelling is al hoop ik natuurlijk ook een hartje te zien ?

@BabsG we hadden geen Lucky NOD deze maand ? we lopen exact hetzelfde zie ik. Klote hè elke keer die teleurstelling. 

@liefs van Ja het is echt rot. Ben er ook heel verdrietig van. Ik ga ook even lekker verdriet hebben en dan kunnen we weer door.
Heb iig een afspraak gemaakt bij de dokter om te vragen of hij al iets kan onderzoeken. 

@KellyM fijn dat je al een echo krijgt. Hopelijk stelt  dat wat gerust.

Goedemorgen allemaal,
Ik lees af en toe stiekem mee en heb besloten om zelf ook eens een berichtje te plaatsen. 

Ik ben begin feb. gestopt met de pil en zit nu officieel in de 1e ronde waarin we het echt heel actief proberen. 

Sinds het stoppen met de pil zien mijn cyclussen er als volgt uit:
31
44
Huidige cyclusdag: 40

Ik gebruik geen ovulatietesten. Wat mij wel opviel is dat ik tijdens mijn vorige cyclus ineens een behoorlijke sliert slijm verloor (ik ging naar de wc en het kwam eruit) en 13 dagen later werd ik ongesteld. Herkent iemand dit? Dit zal rond mijn ovulatie geweest zijn schat ik zo in. Nu heb ik exact 14 dagen geleden ook zo'n sliert verloren (ik ging plassen en na het afvegen zag ik een behoorlijke slijmsliert op het wc papier zitten). Zou dit ook te maken hebben met mijn ei? Ik zie het wel een duidelijk patroon in tot nu toe. Spannend: NOD zou dus gister, vandaag of ergens later deze week kunnen zijn.
Ik ben normaal gesproken best relaxed en ik dacht 'al duurt het een paar maanden we gaan er gewoon van genieten' maar ik ben nu al ontzettend ongeduldig merk ik. ? Mijn vriend en ik hebben het er al langer over en het is de laatste maanden steeds meer gaan kriebelen maar sinds we de knoop hebben doorgehakt kan ik ineens niet meer wachten. 
Succes allemaal en we duimen voor een hoop mooie testen! 

Terug
Bovenaan