NOD Mei 2021

Sorry dat ik trouwens iets minder reageer op het forum. Ik lees elke dag mee en werk het lijstje bij, maar sinds mijn menstruatie merk ik dat ik het weer een beetje los probeer te laten..

@Do'x ja, inderdaad en bij alles wat je voelt denk je, ow nee, zou het dan nu weer zover zijn. Ik probeer me aan morgenvroeg te houden, maar ik krijg steeds meer de drang om het straks te doen als ik thuis kom van werk.
Al probeer ik er wel de hele tijd vanuit te gaan dat ik gewoon ongesteld ga worden, dus dat ik niet eens hoef te testen. Werkt eigenlijk 2 kanten op, bang om naar het toilet te gaan en me voorhouden dat ik juist wel bloed ga zien, totdat ik op het toilet kom en er niets te zien is en dan krijg ik weer hoop, wat ik dus niet wil. Pffff.... 

@isaV Laat dat verdriet er inderaad maar uitkomen, dat is het beste nu. Succes meid!

@Dromertje ik zie hem ook! hoop voor jou dat ie gaat oplopen zou mooi zijn na zo'n lange tijd!!!

@mywlen ik herken dat verhaal heel goed van naar de wc gaan. Eigenlijk is het beide kut... je wil geen bloed zien maar als je dan geen bloed ziet loop je weer vol goede moed weg van het toilet om 5 min later weer te piekeren. één grote mindfuck. 

Hier nu vooral last van m'n darmen (overigens al een week lang) . De krampen die ik steeds voel zijn denk ik ook van m'n darmen en niet van m'n baarmoeder. Ik kan er dus niks van maken. 

@Dromertje, ik heb ook sensitest (early) gebruikt in combinatie met die van de action. Bij mij waren ze ook zo licht, maar wel een aantal dagen voor NOD. En uiteindelijk CB met wekenindicator gebruikt voor de bevestiging.

Hoe voel jij je?

Bedank voor jullie reacties meiden? 

@ Wondertjedrie ik durf nog niet blij te zijn hoor. Jij heb mijn vorige testen toen gezien die waren wel lichter als deze denk ik. Hier zie je gelijk de streep.

@Mrslle en heb je ze hiervoor ook al een gebruikt van sensitest? Ik heb ook action gehaald nu dus test over 2 dagen nog eens met beide testen. Action en sensitest. 
ik voel me verder goed alleen vanmorgen heel misselijk en van die zware benen en raar gevoel in me buik alsof ik honger blijf houden..
hoe voel jij je? 

@Dromertje, nee dit was de eerste keer. Want ik ben begin april pas gestopt met de pil, 1x 'echte' menstruatie gehad. Dus dit was de eerste keer testen met sensitest.

Ahh ja, dat honger gevoel ken ik wel.

Ik voel me wel oké. Ben best wel moe, soms wat misselijk en beetje een opgeblazen buikje. Straks avonddienst, dus ben benieuwd hoe het gaat vanavond.

Terug
Bovenaan