NOD Mei 2021

@Gebruiker meestal is dat dan inderdaad je vruchtbaarslijm en dat kan een paar dagen voor tot 1 dag na je eisprong aanhouden. Daarna zal het weer witter en dunner worden.
@Dromertje wauw wat fantastisch na 2 jaar! Gefeliciteerd. 
Ik begin langzaam gek te worden. Ik probeer alles om er niet mee bezig te zijn maar ben er letterlijk constant mee bezig. Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ik heb ook totaal niet de pijn die ik normaal heb vooraf gaand aan mn menstruatie. Ik snap het gewoon niet! Ik weet 100% zeker dat mn eisprong geweest is op 11 a 12 mei. Ik heb de piek gehad op ovulatietesten 10 en 11 mei. In de avond van 11 mei was die al afgelopen. Mijn temp was 11 mei 36.8 en 12 mei 37.2 en vanaf dat moment de hele week 37.3 gebleven. Mn slijm was tot de 12e rekbaar en daarna wit waterig. Ik heb normaal een luteale fase van 12 a 13 dagen. Als je kijkt op internet zou die eigenlijk nooit zomaar af kunnen wijken. Wtf (sorry) is er nu met mn lijf aan de hand? Waarom wordt ik niet ongesteld én heb ik omo witte testen?
Ik moest deze maand een normale cyclus hebben vanwege de vmk afgelopen cyclus dus als vrijdag nog steeds van beide geen teken is ga ik mn gyno bellen. Ik wil zooo graag relaxen en t los kunnen laten. Hoe doe ik dat? Iemand tips? Ik begin namelijk langzamerhand mn verstand te verliezen ?

@IsaV ja is echt kloten inderdaad. Ergste is dat je lichaam je zo voor de gek kan houden??‍♀️
Ik overweeg om te gaan temperatuur te meten kan evt wie dit doet de voordelen van geven? En tips

@Wondertjedrie ik k heb geen idee ik denk dat ik dat met de gynaecoloog of verloskundige moet overleggen mocht het raak zijn dit keer
hoe ga het bij jou?

@Vennetje ik zou gewoon de gynaecoloog bellen als dat kan. Gewoon voor je rust dat verdien je dus als dat helpt. Bellen! Dan ben je er meteen vanaf.   Ik snap dat je er gek van wordt en kan ook niet perse goede tips geven want ik heb hetzelfde.. probeer wel afleiding te zoeken en af en toe streng te zijn tegen mezelf. Nu effe niet. voel echt even goed wat je nodig hebt, wat kan je rust geven? En dan dat doen. Succes hoor en hou je taai ??
ik heb een afspraak gemaakt bij de dokter want dat gaf mij even rust. Dan heb ik tenminste weer iets ondernomen want het duurt al zo lang.. nog geen jaar maar dat boeit me niet. Ik zet ff mijn zorgen en mijzelf voorop nu. En ik wilde dit zo.
@BabsG ik temperatuur ook. Elke ochtend om kw vr 6. Vind het wel erg fijn om te zien dat je bv je eisprong hebt gehad en een daling voor je menstruatie. Zelfde Timing is erg belangrijk en zorgen dat je echt niks doet vooraf. Best is in bed blijven liggen maar ik sta wel op. Thermometer met 2 achter de komma is ideaal maar heb ik niet. 

@Vennetje. En nog een gedachte, wat levert het op als je het loslaat en wat levert het op als je het vasthoudt? 
Klinkt stom he dit en is absoluut niet zo bedoelt maar alleen om even een andere mindset te creeren, maar wat als je nu al zou weten dat het dit half jaar toch niet gaat lukken en dat je ermee moet leven. Zou je dan rustiger zijn? 
Heb je deze blog al eens gelezen?
https://www.mamaworden.nl/mentaal-zwanger-worden/deze-10-tips-helpen-je-met-loslaten/ 
En heb je niet iemand waar je mee kan praten in real life? Die hier ervaring mee heeft bijvoorbeeld of een psycholoog? Wie weet brengt je dat wel iets. Als je deze maanden optimaal wil benutten dan zou dat misschien ook nog helpend kunnen zijn? 
Sorry tis een heel stuk geworden maar wil zo graag helpen :) 

@dromertje ik ga vrolijk door naar ronde 30…? Ik zou zeker om een vroege echo vragen ivm je miskraam verleden?

@vennetje dus je bent nog steeds niet ongesteld? Wat irritant zeg. Ik zou vragen of ze bloed kunnen prikken?

Terug
Bovenaan