NOD Mei 2021

@IsaV bedankt voor je lieve berichtjes en het mee denken. Ik heb gebeld en heb vrijdag een telefonische afspraak met de gyno. Als ik dan nog steeds niet ongesteld ben geworden zal er wel een echo uit voortkomen. Ik ga proberen afleiding te zoeken. Het is gewoon heel pittig. Het advies van de psycholoog ga ik ook in overweging nemen.. ik zat er al een langere tijd over na te denken omdat ik merk dat mijn angst die ik de afgelopen 11 jaar bij me draag, het idee nooit kinderen te kunnen krijgen door mijn ziekte, me nu enorm in zn greep houdt. Bedankt voor je advies en jij heel veel succes en toi toi toi? ik weet hoe moeilijk het wachtbankje is!
@Wondertjedrie ja ik word vrijdag gebeld door de gyno dus dan even overleggen wat de vervolgstappen gaan zijn. X

@Vennetje, oh dat is fijn kun je tenminste weer vooruit kijken! Lijkt me heel moeilijk om dat al zo lang te weten, als je er dan uiteindelijk aan begint dan maakt het de last nog zwaarder. Zeker als het dan niet gelijk lukt. Super dapper hoe je bezig bent hoor. 
Ik zit al niet meer op het wachtbankje, let's go voor Juni :) 

@IsaV lief dat je dat zegt. Dankjewel
Oh sorry meid, heb ik denk ik overheen gelezen. Hopelijk is het raak voor jullie in juni! Ik duim!!?

@Wondertjedrie jemig wat is het toch balen hè als dat lange wachten. Word er zo verdrietig van als ik zie hoeveel mensen er lang over doen om een kindje te krijgen. Hoop zo dat je snel zwanger bent ik gun het jou zo! 

nee doe nog maar niet hoor als ik een betere test heb durf ik het aan haha maar nu nog niet nog te onzeker. 

ben nu vanaf half 1 niet meer wezen plassen als ik zou ga plassen zou ik dan nog een action test kunnen doen? Of beter wachter tot morgen 

Hoi hoi 
Update van mij, nog steeds niet ongesteld.
Alleen maar witte testen en nog nergens last van alleen hele zware benen. ik begin toch steeds meer te twijfelen of het bloedverlies van vorige week geen menstruatie is geweest (kan eigenlijk niet want het was maar 1,5 dag en een week te vroeg.)
Word langzaam gek hier :-(

Terug
Bovenaan