NOD Mei 2021

@Riekie we zitten in t zelfde schuitje. Behalve dat ik nog geen druppel bloed ben verloren. Zelfs zelfde NOD datum en zelfde ronde. Ik hoop snel duidelijkheid voor ons beide. Ik weet hoe je je voelt en hoe k*t dit is.?

Heb net testjes gedaan, paars is een ovulatietest en de roze een zwangerschapstest.
Is het normaal dat de ovulatietest nog uitslaat na je ovulatie? 
https://ibb.co/HGDp7JG

RiekieM, ja dat is normaal. Is zit altijd iets van LH in je urine. Als je zwanger had geweest was de ovulatietest ook donker geweest.
Super jammer

Pffff ik maak mezelf helemaal gek vandaag. Ik heb echt veel verschijnselen waardoor ik denk zwanger te zijn. Zoals;
Gevoelige tepels
Al dagen steken in rondom mijn baarmoeder
Een trekkend gevoel in het litteken van mijn keizersnede
Ineens weer veel acne
Steeds maar koud hebben (Had ik in mijn eerste zwangerschap de eerste weken ook)
Hoofdpijn

Vandaag hield ik het niet meer, zo'n drang om te testen. Vanmiddag getest. Niet met ochtend urine dus, ook niet met een early test. En ik had best veel gedronken. Natuurlijk kwam daar een witte test uit!!

Ik ga me echt proberen in te houden nu en pas zaterdag weer te testen...... Dan is mijn nod

Aaah wat balen voor de dames die ongesteld zijn geworden of weer een negatieve test hadden ☹️
@mirtjemirtje, hmmm indd toch balen om dan een negatieve test te zien he!
Hier al de hele avond een zwaar gevoel beneden en buikpijn in me onderbuik, alsof ik ongesteld moet worden. Afgelopen keren begon die buikpijn ook al redelijk vroeg.. ?

Terug
Bovenaan