NOD Mei 2021

@IsaV klopt maar heb dat wel eerder gehad bij sensitest dat er een heel licht streepje stond en de rest waren allemaal negatief.. moet wel zeggen dat ik 2 maanden geleden ook sensitest had gebruikt en dat de streep nog nooit zo zichtbaar is geworden als nu. Maar heb er weinig vertrouwen is.
Doe over 2 dagen nog eens een test en dan kijken hoe of wat. Maar ben bang dat het weer niks is

@dromertje jij hebt wel veel van die vage testen gehad de afgelopen maanden heel vervelend?ik zou het toch echt proberen bij 1 soort test te houden en die test van gisteren herhalen?

@mylwen @zeeuwsMeisjeX balen zeg?maar geen bloed is moed

@Windertjedrie heb je ook gelijk in. Ik heb nog een pakje van die sensitesten gevonden dus kan daar nog wel even mee vooruit hou je op de hoogte ??☺️

@ IsaV ik heb nog niet getest deze rond kan ik me goed inhouden. Morgen NOD dus of morgen of zaterdag testen maar omdat manlief op reis gaat doe ik het morgen denk ik...

Ik geef ook echt nog niet op hoor ? ik moest gisteren gewoon om mezelf lachen. Een test doen terwijl de omstandigheden zo zijn dat je eigenlijk al zeker weet dat het niks gaat aangeven. En mijn lijf voelt echt zwanger. Vandaag ook gevoelige borsten, niet alleen de tepels maar de hele borst. Ik wil me nu echt inhouden en pas zaterdag testen. Mijn nod is niet helemaal zeker, maar is zaterdag of zondag. Mijn cyclus was de afgelopen maanden 29 dagen, dan is de nod zondag. Maar mijn menstruatie is ook steeds netjes 14 dagen na de eisprong. En die was een dag eerder dan verwacht, dus daarmee de nod misschien ook wel.

Terug
Bovenaan