NOD Mei 2021

Spannend mirtjemirtje.
Ik heb geen idee. Ik gok dat mijn Nod binnenkort is maar ik denk dat ik wel ongesteld ga worden omdat ik toch wat menstruatie kwaaltjes heb. We zullen zien.

Voor iedereen toi toi toi die binnenkort gaat testen!!

Okee, ik zit nu op 't moment dat k mezelf helemaal gek maak.. De 1e 29 dagen van mn cyclus ben ik vaak super relax.. De laatste 4 zijn killing....
Ik heb al een paar dagen een zwaar gevoel beneden en buikpijn / steken in me onderbuik.. Nu was k gisteravond ook ineens misselijk, kan gebeuren dacht k.. Nu vandaag ook weer ineens heel misselijk na het eten.. Ook heb ik jeukende borsten, niet de hele tijd maar met vlagen.
Ik ga morgen 11dpo wel een testje wagen maar.. Pfffft wil zo graag dat 't een x raak is, maar zal niet de enigste zijn ?

Vraag me iets af, herkennen jullie meer/veel afscheiding vlak voor je menstruatie komt?
Ik heb juist altijd wat meer 'last' van droogheid maar deze week verlies ik al enorm veel afscheiding (helder tot wit).
Uiteraaaard heb ik al 100x gezegt tegen mezelf dat dit heus ook bij een menstruatie kan voorkomen ennnn heb ik ook al 102x tegen mezelf gezegt misschien ben ik wel zwanger?! Hahahah

Ach jullie weten hoe het gaat, toch benieuwd hebben meer van jullie dit dus voor de menstruatie komt?

@Chell ooo klink goed hoor, ben heel benieuwd morgen ga duimen voor je ☺️?

Ik ga morgenochtend ook nog een testje doen? 
Lees bij iedereen dat die action testen super gevoelig zijn.. bij mij dus spierwit en die van sensitest wel positief.. weet niet meer wat ik nou moet hoor.. 

Terug
Bovenaan