NOD Mei 2021

Ik ben eindelijk ongesteld geworden. Hoe raar dat je zo blij kunt zijn met menstruatie.
Maar mijn lijf werkt nog zoals het zou moeten, gelukkig.
Op naar Juni! ?

Vandaag mn NOD en een witte test.
Maar geen menstruatie bohhh kom maar door nu. Die action earlys rot dingen zeg. Die trekken eerst roze weg. Dan denk heh zie ik wat. O toch niet.

Goedemorgen allemaal,

Ik heb even een vraag. Tot nu toe heb ik 1 x per cyclus een slijmsliert uit mijn vagina gehad (ontdekt bij het plassen / afvegen). Dit gebeurt 1 x en daarvoor/daarna merk ik niet heel veel van mijn vruchtbare slijm. Vandaar dat dat ene moment heel erg opvalt. Nu vraag ik mij af: wie heeft dat ook en hoeveel dagen is je ei daarvoor/daarna?

@mirtjemirtje geef nog niet helemaal op want de test omstandigheden waren niet ideaal... 3 dagen voor je NOD, in de middag met lichte urine.

Je klachten herken ik heel erg ik voel zelfs mn bekken weer en de acnes pijn speelt op allemaal invloed van hormonen van mijn VMK (vertelde de fysio) of wellicht omdat er nu weer wat gaande is... nog even geduld morgen is mijn NOD wil eigenlijk pas zaterdag testen. Manlief vertrekt morgen voor werk een paar dagen naar Italie dus misschien toch morgen testen als er vandaag niks doorgebroken is....

Ik heb vanmorgen ook een testje gedaan, maar ook helemaal wit ?. Nog steeds niet ongesteld, maar heb ook niet meer echt de krampen die ik gisteren en eergisteren had. Ben ook nog nooit zo laat geweest met mijn ongesteldheid. Het vervelende is dat ik nog steeds hoop heb, omdat ik een korte luteale fase heb en ik dus nog niet genoeg hcg heb aangemaakt, dus dat de test daarom nog wit is. Maar ik kan beter gewoon niet hopen...
Weet iemand trouwens hoe dat precies zit. Ik heb dus een luteale fase van 9-11 dagen. Ze zeggen normaal dat een test gemaakt is om te testen op NOD, wat gemiddeld dus 14 dagen zou zijn. Hoe zou dat dan bij mij zijn, kan ik dan toch op NOD testen of moet ik dan wachten tot 3/4 dagen na NOD? Of heb ik dan op mijn NOD toch echt een early nodig (die heb ik nu niet in huis, dus met normaal getest). 

@Vennetje fijn nu kun je eindelijk door! Tuurlijk werkt je lichaam nog. Je lichaam is fantastisch ? (zeg ik vaak tegen mezelf om me op te beuren).
@RiekeM wat rot ? 
@mirtjemirtje nog even geduld dan. Kan nog steeds. 

@Zeeuwsmeisje ik was er ook wat verbaasd door en had het nog niet eens goed gedaan want had die druppel niet in de urine gehouden ?Laat die menstruatie dan maar komen idd.
@liefs van idd gewoon nog eens testen hoor zou ik ook doen als er nog niks doorbreekt. 
@gebruiker980 ik weet zo even niet precies wanneer ik die had. Dat is al even geleden dat ik dat nog gezien heb. 
@Mylwen balen hè als je eigenlijk al die witte test hebt maar je menstruatie laat op zich wachten. Goede vraag van de test.. ik zou denken dat op je NOD wel moet lukken maar dan Miss zowel met een early als een gewone. Dan ben je zeker. 

@Dromertje de sensitest lijkt wel echt n streep hoor. Die zal wel gevoeliger zijn dan de action test niet? 

Terug
Bovenaan