NOD Mei 2021

Helaas, ik ven vanmorgen ook ongesteld geworden. Op de een of andere manier valt het nu wel zwaarder dan andere keren, maar dat zal zijn doordat het allemaal later was en ik dus stiekem misschien toch hoop begon te krijgen ?. Op naar de volgende ronde in juni, dan maar... 

Jeetje wat een tegenvallers weer ? niet wat ik had gehoopt te lezen hier. 
op naar juni met z'n allen! 

@dromertje hoe was jouw test?? 

Ik ben doorverwezen naar de gynaecoloog, wel fijn om daar eens te gaan horen. Ik heb vroeger chlamydia gehad dus vandaar dat het 'nu al' mocht. Na 7 rondes. 

@IsaV, Oh dat is wel fijn dat ze je willen doorsturen zeg! Ben heel benieuwd wat daar uit zal gaan komen! 
Mijn volgende nod zou pas vallen in juli, omdat ik zo'n lange cyclus heb... |:

Het begin van de maand ging zo goed, ene hartje na het andere hartje. Helaas is het einde van de maand minder positief ? maar we gaan gewoon voor juni nieuwe ronde nieuwe kansen ??

Hoi allemaal,  Ik lees al een paar dagen mee, wij zijn bezig met ons eerste kindje en dit is ronde 3. Mijn cyclus is 31 dagen en zou vandaag ongesteld moeten worden.. vanmorgen vast getest want uiteraard hield ik het niet meer van de spanning... helaas bleef die spierwit. Wel al dagen misselijk en wat buikkrampen, verwacht toch dat ik dan vandaag mijn menstruatie zal krijgen, dan klets ik gezellig met jullie mee voor de ronde in Juni.    Liefs xx

Goedemorgen allemaal,   Jammer om te lezen dat een aantal van jullie ook ongesteld zijn geworden. Ik ben het ook geworden vanmorgen. Mijn laatste cyclussen zijn rond de 40 dagen geweest dus stiekem gaat er al gauw een hoop tijd overheen zo. Ondanks dat ik natuurlijk ook liever zwanger was geweest, net als jullie allemaal, ben ik ook wel weer een soort van blij. Aangezien ik 16 dagen geleden slijm uit mijn vagina had, voelt het ook wel weer alsof mijn lichaam 'werkt', omdat ik het nu een soort van begrijp en mijn lichaam dus wel steeds een teken geeft. Anders wordt het helemaal gissen wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Hopelijk blijft m'n lichaam dat doen! Op naar de volgende, succes allemaal! 

Terug
Bovenaan