NOD Mei 2021

Hoi allemaal, hier morgen 1 week na de VMK en het vloeien lijkt nu te gaan stoppen. Sta er met een goed gevoel in, heb ovu testen van CB in huis twijfel alleen een beetje op welke dag ik zal beginnen. Ik denk zodra ik merk dat het baarmoederslijm gaat veranderen...

Normaal heb ik mn eisprong altijd op dag 17/18 met een totale cyclus duur van 30 dagen.
Nu duurde het bloedverlies door de VMK zeker 2 dagen langer dan gebruikelijk en als het morgen niet weg is 3 dagen langer...
Wat zouden jullie doen? Alles zal een beetje verschuiven denk ik toch?

Liefs

@DaisB Voor mij is jou verhaal heel herkenbaar. Ik heb vorige maand precies hetzelfde gehad. Super vervelend om in die onzekerheid te zitten. Ik wil je natuurlijk niet ontmoedigen maar ik werd uiteindelijk 9 dagen “te laat” ongesteld. Het enige verschil bij mij was echter dat ik niet zeker was van een eisprong (gebruikte geen ovu testen). Persoonlijk denk ik dat stress bij mij de boosdoener was, want ik ben al 9 maanden van de pil af en zit momenteel in een drukke periode met verbouwen en afstuderen. Ik hoop in ieder geval dat je snel meer duidelijkheid krijgt.
@WondertjeDrie Dus als je wel een menstruatie hebt, los van of deze op tijd is, kan je er vanuit gaan dat je een eisprong hebt gehad? Of hoeft dat niet altijd zo te zijn?

@WondertjeDrie Ik ga dat toch doen ja over een paar dagen beginnen met ovulatie testen. Ik dacht het eerlijk naderhand ook dat ie echt net zo donker moet zijn als die andere. Wat vind ik het toch fijn dat ik bij jullie dingen kan vragen! ??

@Do'x Owwh ja dat kan inderdaad dat dat kan komen door stress. Ik ga het is afwachten wat het nou gaat doen en over een paar dagen weer gewoon testen met ovulatie testen

@do'x je kan ook een menstruatie zonder eisprong hebben het is dan wel heel licht en vaak veel te laat?maart vorig jaar had ik eenmalig geen eisprong maar ben wel ongesteld geworden 10 dagen te laat en heel licht. Nu was ik zeker van mijn eisprong want ik gebruik ovulatie testen?

Terug
Bovenaan