NOD Mei 2021

@KimKim: vervelend dat het toch is doorgebroken..:(

@Vennetje: fijn dat je gevoel iig goed is. Hopen idd op een mooie maand!

Hier nog steeds geen bloed. Ik ben op vakantie (Texel) en ging er zo vanuit dat ik vandaag ongesteld zou worden dat ik ook geen testen mee heb genomen. Beetje dom. Ik weet ook niet meer wat ik moet verwachten. Tot vanochtend had ik best wat menstruatiekrampen, maar nu niet echt last meer van. Word een beetje gek hier:')

@Vennetje Oowwh jaa. Maar vind het wel raar dat ik inderdaad mijn eisprong de 12e heb gehad.

De huisarts heeft gezegt als ik over een week nog niet ongesteld ben, weer een test doen en anders als ik dan over 4 weken niet ongesteld ben moet ik terug bellen pfff

Wel niet leuk allemaal in deze onzekerheid zitten

@daisB om heel eerlijk te zijn vind ik ze geen van allen positief streep is niet even donker. wel een duidelijke op en af loop dus misschien heeft je lichaam het wel geprobeerd om een eisprong te kruiken maar is het niet gelukt misschien toch ontpillen?ik zou als ik 11 dagen overtijd ben weer beginnen met ovulatie testen want dat kan je dan zien als cd11 en in een normale cyclus adviseren ze dan om te gaan beginnen?

@MarliesBB ik snap heel goed hoe je je voelt en dat je gek wordt. Mijn advies zou wel echt zijn; geniet van je vakantie. Laat het even los (ook de app), probeer je te vermaken en wordt je ongesteld heb je duidelijkheid, zo niet dan kun je testen als je weer thuis bent toch? Bij mij was het de afgelopen periode zo erg dat alle dagen me niet snel genoeg voorbij konden gaan en daardoor heb ik 2 weken van mn leven weggooid en nergens van genoten. Daarom is mijn advies, doet dat niet en geniet!!

DaisB ik moet eerlijk zeggen dat ik het eens ben met Wondertjedrie. Je ziet wel een stijging maar bij een eisprong moet de streep minimaal even donker zijn als de controlestreep. Dat zie ik niet heel duidelijk terug in de testen. Ik zou daarom ook doen wat Wondertjedrie zegt en over een week ofzo weer opnieuw gaan starten met ovulatietesten.

Ik ben trouwens deze ronde ook begonnen met o.a. teunisbloemolie. Ben benieuwd of het iets gaat doen. Heb meestal een cyclus van 33 a 34 dagen dus hoop dat het hiermee iets korter wordt. We will see!

@DaisB ik zag je post en dacht reageer even.. deze testen van de Kruidvat horen nog veel donkerder te worden.. echt donker paars worden ze als je je piek hebt bereikt (donkerder dan controle streep). Misschien heb je hier wat aan!!! 

Zo was die bij mij. De dag erna liep die weer af. Maar daar heb ik geen foto van

https://share.icloud.com/photos/06-YNpsx5TTo6nMoMaSSblu0g

Terug
Bovenaan