Spannend allemaal voor wie de NOD aangebroken of bijna daar is! Ik duim voor jullie.
@Kimkim wat jammer, hopelijk is het deze ronde raak!
@DaisB mijn gyno heeft me verteld dat je niet overtijd kan zijn als je wel een eisprong heb gehad maar niet zwanger bent. Je moet altijd terug rekenen ipv vooruit. Dus van het moment dat je ongesteld bent geworden is de eisprong 10 tot 14 dagen daarvoor geweest.
Tenzij je zwanger bent of kort bent geweest.
Dus stel dat jij morgen ongesteld wordt dan is jou eisprong of 10 tot 14 dagen eerder geweest, of er heeft kort iets gezeten wat af is gebroken.
Daarom is het wel raar dat je ovulatietesten de 12e positief waren.. ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt!
Mijn vriend heeft deze week een vruchtbaarheidstest. Omdat wij maar 6 maanden natuurlijk mogen proberen was dit op aanrade van de gyno, omdat we dan in elk geval weten of we uberhaubt kans maken. Anders gaan we na deze maand al direct een traject in.. heel spannend dus.
Na mijn rollercoaster van de afgelopen 2 weken heb ik een heel gek positief gevoel over deze maand.. ik weet niet waarom maar heb een heel sterk gevoel dat het deze maand goed gaat komen. We gaan het nog zien natuurlijk, maar hopelijk heeft mn gevoel het bij het rechte eind!