@Vennetje wat goed! Sorry ben een stille meelezer hier. Zit zelf nu op 11dpo en ben iets minder bezig met het forum maar vind het af en toe wel leuk om even te kijken hoe het gaat. Ik heb met de paarse vorige cyclus op donderdag een knipperende gehad in de ochtend (testte toen 1 keer per dag) toen de dag er na op vrijdag ochtend weer een knipperende en vrijdag middag om 12:00 al een vaste smiley. Het verschilt heel erg per persoon. Mijn eisprong was op zondag.. ik voelde dat doordat ik de hele dag ovulatiepijn/krampen heb gehad. De ovulatietesten van de Kruidvat gaven op zaterdagochtend toen ook nog een piek aan. Dus als je een vaste smiley hebt kan je eisprong binnen 2 dagen zijn. Ik merk wel bij deze testen dat ik nu al 2x 's ochtends geen piek heb gevonden en dezelfde dag om 12:00 's middags wel. Met de roze vond ik dat best tricky omdat je als ik alleen 's ochtends test het dus kan missen. Dus de volgende keer (als dat nodig is) ga ik 's ochtends niet meer testen maar juist 's middags maar dat is even uitvinden voor jezelf.