NOD Mei 2021

@Do'x twijfel om zo te testen. Als het een innestelingsbloeding is geweest dan is het misschien te vroeg?

Omg gisteravond nog heftige krampen gehad. Toch nog pijnstilling ingenomen want kon anders echt niet slapen. Nog heel klein beetje roze/lichtrood verlies gehad maar nu zijn de krampen weg en inlegkruisje is nog wit. Temp is nu weer gestegen. Van 37,1 naar gisteren de dip van 36,7 en vanmorgen weer wat gestegen naar 36,9 waaaaa wat spannend. Mijn basale temp is 36,6/36.7. 14dpo nu.

@Do'x ja ik doe er meestal dan geen 2 uur met weinig drinken tussen maar een uur of 4 en dan drink ik tussendoor gewoon normaal. Het slaat idd waarschijnlijk nergens op maar ik heb die dingen nou eenmaal liggen en dan kan ik het niet laten te testen omdat ik van alles voel. Ik vergelijk ook alleen de testen resultaten met elkaar (dus dezelfde merken) en niet de een met de ander. Voornamelijk omdat ik gewoon zo bang ben m te missen.
Waarschijnlijk niet t slimste om te doen maar ik hou toch t meeste vast aan de CB.
Vandaag weer een knipperende. Mn gevoel zegt morgen een vaste.. voel nu zo'n zeurend trekkend gevoel bij mn linker eierstok.
Ik denk dat die sensitest voor mij ook niet gevoelig genoeg zijn. De een heeft meer lh dan de ander en ik zal wss iemand zijn met minder.
Overigens wat je zegt met dat seks echt een doel krijgt vind ik zelf ook lastig. Merk dat vooral mn vriend dan niet altijd even snel 'bereid' is.. gewoon omdat het een moetje is en er druk achter zit. Probeer t wel zo luchtig mogelijk te houden en mn best te doen hem te verleiden.
Anderen hier nog tips in?

@LilaX wat spannend zeg!! Ik hoop zo voor je dat je over een paar dagen een knalpositieve test hebt!

@WondertjeDrie hier ook 4e dag op rij knipperend en cyclusdag 15. Welke cyclusdag zit je en hoeveelste dag knipper is het bij jou?

@vennetje CD15 en 3de dag knipper smiley vorige ronde maar 1 dag knipper smiley en 2 maanden geleden maar 2 dagen dus ik ben benieuwd?

@vennetje en @wondertjedrie wij lopen echt gelijk op haha! Ik zit op dag 16. Nog steeds geen oplopende ovu test en nog steeds geen slijm of iets te bekennen.. Herken het daar altijd aan haha. Had vorige maand een korte cyclus van 26 dagen maar zit meestal rond de 31 dusss t zal een van deze dagen wel komen..

Wat spannend LilaX! 
Hier ook nog geen teken van ongesteldheid.. hopelijk is dit een goed teken of mn cyclus is toch langer..?

@WondertjeDrie wij zitten exact op dezelfde dag en allebei op een knipperende smiley! Super spannend. Hoelang is jou cyclus normaal?

@Foodlover haha yes welcome to our club! Kunnen we lekker met zn alle in spanning zitten en deze delen met elkaar. Zou leuk zijn als onze NOD ook op dezelfde dag is!
Heb jij altijd herkenbaar slijm? Ik gaf t eerder al aan maar ik heb daar nooit echt op gelet tot deze cyclus..alleen omdat we nu echt om de dag seks hebben zit er altijd nog 'iets' in, daardoor vind ik het checken heel lastig. Wanneer is het slijm en wanneer sperma?? Heb t dus een beetje los gelaten me daarop te focussen!

Terug
Bovenaan