NOD Mei 2021

Vanochtend getest en het was witter dan wit. Afwachten of er toch nog een menstruatie doorbreekt en anders testen we later deze week nog een keer.

Vandaag 2 testen gedaan de roze en paarse van cb, allebei een smiley.. gister 1 dag een knipperende smiley.. nu al een gewone smiley.. cyclusdag 11 vandaag. 
Had niet verwacht dat de roze cb al een smiley zou geven. Gister en eergisteren wel geklust.. 
Hebben jullie nog tips. Vanavond of morgen klussen?

Ik vind het vooralsnog een goede score al ??

Mijn nod is zeker niet meer in mei. Had gister gevraagd in het ziekenhuis. Meestal is de eisprong 2 weken na de miskraam. De miskraam komt zondag/maandag dus dan zal m’n nod begin juni moeten zijn.
Maar na de miskraam mag je 2 weken geen seks ivm infectiegevaar dus hoe doen sommige mensen dat die meteen weer zwanger raken, meteen na 2 weken weer los dus ?

Naja eerst maar eens afwachten hoe het me gaat vergaan en hoe alles loopt

@mammaS balen zeg?maar geen bloed is moed?
@kim jammer dat je nod niet meer in mei valt?maar nogmaals super fijn dat ze je eindelijk gaan helpen?

Hier is het bloed heftiger geworden. Denk wel ongesteld. Had het lichtroze 1 dag voor NOD alleen nog nooit gehad en die temp stijging vind ik ook echt raar. Pffff op naar ronde 3 en echt even balen want dat is pas 15 juni door mijn lange cyclussen. Grrrr bah. 

Terug
Bovenaan