NOD Mei 2021

Bedankt allemaal voor jullie berichten! Ik duim voor jullie!
Zouden jullie gisteren als cd 1 nemen of vandaag? Gisteren dus alleen wat roze verlies en af en toe heftige krampen. Nu echt helder rood verlies en heftige krampen.

@lilaX cd1 is als het echt is doorgekomen als het echt helder rood is dus vandaag?
@mirtjemirtje ik vind van niet hoor maar dat viel me op toen ik hier nieuw was?

Wat is jullie advies? Morgenochtend nog een testje doen of nog een paar dagen wachten? 
Nog niet ongesteld, wel wat dikkere afscheiding (niet veel).. 

Ik ben 30. Ook bejaard of nog net niet? ?

Wilde altijd jong moeder worden maar dat is niet gelukt. M’n vriend is 2 jaar jonger en die was er nog niet aan toe. En was pas 25 toen ik klaar was met studeren dus ook niet erg handig.

Toen heeft nummer 1 anderhalf jaar geduurd, gelukkig nog net voor m’n 30e ?
Zou nog net op m’n 30e de tweede krijgen maar dat is ons helaas niet gegund. Dus nu ben ik hoop ik net 31 als de volgende komt

[quote quote=10444614]Ik ben 30. Ook bejaard of nog net niet? ?
Wilde altijd jong moeder worden maar dat is niet gelukt. M’n vriend is 2 jaar jonger en die was er nog niet aan toe. En was pas 25 toen ik klaar was met studeren dus ook niet erg.

@kimmm ik wilde inderdaad ook altijd jong moeder worden. Maar pas vanaf mijn 31e een vaste relatie. Bewust snel voor kinderen gekozen, we hadden allebei een sterke kinderwens, de relatie voelde goed en we waren ook geen 16 meer. En we hadden het geluk snel zwanger te mogen zijn. Zodoende is onze eerste geboren toen ik 32 was. En nu een grote wens voor de tweede ?. Een paar jaar geleden dacht ik nooit meer moeder te worden. Dit voelt echt als cadeautjes.

Haha ik moet wel lachen, de bejaarde club.
Ik wordt in september 30 en hoop dan zwanger te mogen zijn van onze 2e.

Ik studeerde af 2 jaar geleden en 2 maanden later werd onze dochter geboren. Had zelf niet eerder/jonger moeder willen worden plus naast mn studie(s) had dat niet gekunt dus ik vind het echt prima zo :)

Ben vandaag begonnen met ovu testen op CD12. Normaal heb ik altijd een eisprong op dag 18 dus ik ben benieuwd.

Liefs

Terug
Bovenaan