NOD Mei 2021

Ik ben 32. Toen kindje 1 er was was ik nog net 30. 
Nou ik kan op t wacht bankje zo ongeveer. (Verschrikkelijk)Ik denk dat ik vandaag mijn eisprong gehad heb. Het knellende eierstok gevoel is weg. Maar voor de zekerheid tel ik er nog wel 2 dagen boven op. Dus vanavond nog gezellig en dan geloof ik het wel ??

@wondertje dag 16!

Wat leuk om jullie leeftijden te lezen haha! Ik ben zelf 27. Vind boven de 30 niet bejaard hoor! Je weet sowieso nooit van iemand de achtergrond enzo... Wilde zelf ook graag jong moeder worden (vind mezelf nog niet oud ofcourse) maar dit mocht helaas niet lukken in m'n vorige relatie, uiteindelijk maar beter ook haha!

@mickie ik zou zeker morgen ochtend weer een testje doen?
@foodlover dan loop je een dagje achter op @vennetje en mij maar zo te lezen nog meer dames die rond deze tijd hun eisprong verwachten?
Ik had heel graag eerder moeder willen worden. We zijn gelijk aan kinderen begonnen maar helaas hebben mijn 2 zwangerschappen lang op zich laten wachten?

[quote quote=10444605]@lilaX cd1 is als het echt is doorgekomen als het echt helder rood is dus vandaag? @mirtjemirtje ik vind van niet hoor maar dat viel me op toen ik hier nieuw was?[/quote]
Dankjewel!!

@LilaX wat jammer.. ik weet hoe t is om die lange cyclus te hebben (33 a 34 dagen hier) dat is zo balen. Hopelijk is het de volgende ronde raak!
@Foodlover ik ben 30. Had eigenlijk ook veel jonger moeder willen worden maar ben pas op mn 26e in mn relatie gegaan en mijn vriend was er heel lang niet klaar voor en wilde echt nog genieten van onze tijd samen. Nu 4 jaar later is ie er wel helemaal klaar voor!
Ik heb weer even een happy moment!!! (En natuurlijk wil ik die dan graag met jullie delen)Ik had al een paar keer gelezen van vrouwen die hun baarmoedermond voelen en stond net onder de douche en dacht weetje wat; ik probeer t gewoon een keer. En wat denkje! Allereerst heel mooi hoog en voelde heeeel duidelijk een kleine smalle opening (zoals je mond zeg maar een ribbeltje)
– ten tweede ik had vruchtbaar slijm!!! Het zat op mn vinger en kon er een hele lange draad van trekken!! (Sorry voor de details)
Ben zooo blij. Ik ben dus blijkbaar iemand die dit niet liters aanmaakt waardoor het niet als klodders in mn onderbroek zit, maar het zit er wel degelijk!
En wederom een teken dat de eisprong om de hoek staat. Ik kan niet wachten!!?
* zo fijn als je signalen krijgt dat je lichaam werkt en het doet zoals het zou moeten

@Vennetje 33/34 dagen is juist goed toch? Dat heb ik nog nooit gehad. Ik zit meestal boven de 40, soms 50 en heb ook wel eens 3 maanden geen ongi. Ben wel al heel lang van anticonceptie af. Dat wachten is dan zo verrot. Dokter is op de hoogte. Mocht het na een halfjaar niet lukken moest ik terug komen omdat het zo afwijkend is bij mij en ik heel veel pijn heb tijdens menstruatie. Maar een halfjaar is voor mij maar 3 of als ik geluk heb 4 rondes. We zullen zien. Nu weer even rust in m'n hoofd. Gelukkig komt jouw eisprong er bijna weer aan ? super fijn. 

Terug
Bovenaan