Lief dankjewel allemaal!
@LilaX ik heb endometriose. Hoop heel erg voor je dat je het niet hebt want ik struggle er al mee sinds mn 19e qua operaties etc. Het ergste is bij mij de enorme pijn en bloedverlies. Maar het is nog steeds mogelijk zwanger te raken met endometriose dus we blijven gewoon positief.
33 a 34 dagen is in principe prima! Maar mn gyno had t liever ietsje korter gezien (en ik zelf ook, voornamelijk qua ongeduld) dus daarom ben ik met die natuurlijke middeltjes gaan werken. Schijnt ook erg goed te zijn voor endometriose, maarja wetenschappelijk bewijs is er voor geen van alle.
Wat enorm klote hoe jou cyclussen tot nu toe gaan. Ik hoop zo voor je dat het heel snel mag lukken. Kan me niet eens voorstellen hoe moeilijk het moet zijn 50 dagen of wel 3 maanden te wachten tot er eindelijk weer iets gebeurd..
Vind t wel nog steeds gek dat ik die steken heb, hoge licht geopende baarmoedermond, cervixslijm, knipperende paarse CB en dan megaaa lichten sensitest dipsticks. Naja morgen weer een CB. Daar vertrouw ik toch meer op. Ga als t morgenochtend weer knipperd vanaf dan ook dagelijks de roze CB rond 18 u doen.
Benieuwd hoelang dat nog kan duren met die knipperende.. hoor bij sommige zelfs wel 9 dagen!