NOD Mei 2021

Ik ben 3dpo en ik heb sinds een aantal uur echt pijnlijke steken links onder. Lijkt m'n eierstok? Ik heb voor de zekerheid weer een ovutest gedaan. Was bang dat m'n eitje nu pas was gesprongen, maar was negatief. Hoop maar dat dit erbij hoort ?

@channie balen zeg?
@do,x kan nog bij je ovulatie horen?Innesteling is pas na 5dpo. Vandaag is mijn eisprong dus nod is 23 mei kan je dat aanpassen??

Omdat ik toch het gevoel had dat ik zwanger ben, vanochtend in alle vroegte nog een test gedaan. Na 4,5 minuut zag ik een heel vaag streepje op de action test, dus nog maar een Kruidvat test gedaan.

Hier het resultaat: https://postimg.cc/sBzMzLPt

Een streep is een streep toch? ?

Dank voor het meekijken gebruiker Mik! Ik had zelf dat gevoel ook. Top . 

@mamaS. Ik vind vooral de action positief. Die Kruidvat is heeeel vaak vals positief. Spannend ! Hopelijk over 2 dagen knal streep! 

@mamaS wauw ik vind dat best duidelijke streepjes al hoor! Voorzichtig gefeliciteerd dan!❤️ 

Ik heb vanmorgen met ochtend urine een ovulatietest gedaan omdat ik een paar uur daarvoor weer steken bij mn eierstok had.. Maar had geen zin om eerst te drinken enzo, moet zo weg? Maar hij is nu wel echt knal het streepje! Maargoed het is ochtend urine... dus hoe moet ik die test nu lezen?

@JLooJ oh, wat waardeloos van die Kruidvat testen dan zeg! Dan houd ik die van de action wel gewoon aan ?

@foodlover Dankjewel! Wat fijn dat je een knalstreep hebt! Hoe het zit met de ochtendurine weet ik niet, hopelijk kan iemand anders daar een beter antwoord op geven.

Terug
Bovenaan