NOD Mei 2021

Vanmorgen vroeg een test gedaan, geen streepje te zien.. helaas. Ook nog niet ongesteld. 
Wel gevoelige tepels, buikkramp soms (niet van ongesteldheid..). 
Snap er niks van..

Gefeliciteerd mamaS dat zou lekker snel zijn!
Een ovulatietest in de ochtend kan een verkeerde uitslag geven. Dat ligt eraan welke je gebruikt. Ze geven aan dat je het beste in de middag kunt testen. Maar er is een test die ook in de ochtend kan.

Ik heb alles met Ochtend en soms.ook middag urine gedaan (weinig verschil in resultaat). Je zal dan nu wel je ovulatie hebben denk ik hoor.

Ja mamaS  ? hoeveel dpo ben je nu

@mickie ah balen zeg! Hopelijk weet je gauw meer

@mamawensT, dankjewel!

@JLooJ ik zit vandaag op 13 dagen dpo als ik het goed heb! We hebben geen ovulatietesten gebruikt, alleen stand van de baarmoedermond en cervixslijm bijgehouden.

Ben zo benieuwd wat m’n man vanmiddag gaat zeggen. Hij vond het prima dat ik alleen ging testen, want hij dacht dat het niks zou zijn ?

@Channie wat jammer :(! Hopelijk de volgende ronde raak!

@MamaS gefeliciteerd! Zoals anderen al aangaven is de kruidvat echt heel onbetrouwbaar maar de action daarin tegen weer heel betrouwbaar dus ik zeg een voorzichtige gefeliciteerd!! ?

@Foodlover ik doe ook 1 dipstick samen met de CB paars met ochtend urine en heb altijd dezelfde resultaten als de middag dus ik vind het net zo betrouwbaar. Ik ben wel iemand die lager LH aanmaakt dus bij mij zitten er amper streepjes tot aan de piek. Weet niet hoe dat bij jou is?

Hier is vandaag de vaste smiley gekomen!! ? ik voelde m ook echt aankomen. Gisteravond gezellig gemaakt en daarna dacht ik ik weet zeker dat ik morgen een vaste smiley heb en taaadaaa. Straks nog een keertje sensitest, ben benieuwd hoe t verschil qua streep zal zijn omdat ik dus altijd amper een streepje heb.
Vanavond nog maar eens gezellig maken en dan op t wachtbankje!

@Do'x zou je mijn NOD aan kunnen passen naar 24 mei? ???

@Vennetje wat goed! Zou je willen laten weten wat de Sensitest laat zien? Nu ik ronde 3 in ga met mijn onregelmatigheid vind ik de cb heel duur om gelijk mee te beginnen. Succes deze ronde, ik duim voor jou!!!! Ondanks dat ik geen NOD meer heb in mei blijf ik lekker meelezen met jullie.
@MamaS gefeliciteerd!!!! Hoe ga je het je man vertellen? Op een speciale manier of gewoon vertellen? Zo leuk, hier droom ik vaak over hahahaha.

@MamaS Oh wat fijn! Gefeliciteerd! Ik hoop dat je testen de aankomende dagen duidelijker worden.
@Vennetje Yes! Eindelijk! Ook op dag 6 een vaste toch? Ik ben ook heel benieuwd naar jou sensitest. Bij mij was die streep namelijk heel licht op de dag van mijn vaste smiley.
@WondertjeDrie Ja daar was ik al bang voor. Daarom deed ik stiekem toch nog even een ovutest ?
@LilaX Dat snap ik zo goed! Ik heb ook een lange cyclus en was deze maand 2 pakketen van CB verder om m'n vaste smiley te vinden.. reken maar uit ?Ik vond de streepjes van de action test wel redelijk duidelijk. Misschien heb je daar wat aan?

@Do'x oh dankjewel voor de tip! Kun je ook zien dat ze oplopen voordat je een vaste smiley hebt gehad? Zodat je als je ziet dat die van de action oplopen dat je dan cb er bij kan pakken? Ik vind die van cb zo fijn omdat die echt duidelijk zijn en nooit valse uitslagen geven en je hoeft dus niet te twijfelen. 

Terug
Bovenaan