NOD Mei 2021

@Lilax ik gebruik die van de action en die zijn echt duidelijk. Ook die zie je oplopen van licht streepje naar donkere streep. Als je dan een donkere streep hebt kun je altijd nog een van cb pakken. Die van de action zijn 5 stuks voor 2,50. Ook die zwangerschapstesten zijn fijn en duidelijk. De normale 2 stuks voor 1,50 en de vroege 2 stuks voor 2,50.

Mei 2020 een vroege test 5 dagen voor nod. (En door de pil heen)

https://share.icloud.com/photos/0UDHNcyK4ENp7ILKSc6xhbvcw

Helaas is het toen misgegaan.

Hoi meiden, 
Ik kon bij nod april heel lang geen berichtjes plaatsen helaas. 
Ik doe weer mee maar wil me deze maand wat meer afzijdig houden. Zit deze week in m'n vruchtbare periode maar manlief gaat van donderdag tm zondag weg dus tot die tijd gezellig maken maar even geen ovu testen gebruiken. Als het zo is, dan is het zo. 
NOD staat voor nu op 28 mei, 1e kindje, ronde 5.
Succes weer allemaal!❤

Dankjewel allemaal! Ben super blij. Betekent dat mijn cyclus dus deze keer inderdaad korter is. 30 a 31 dagen ipv 33 a 34!

@Do'x inderdaad 6e dag! 5 dagen knipper gehad. Zal zo een foto toevoegen van de verschillen qua sensitest gister en nu net. Doe er vanmiddag nog een om te kijken of die nog donkerder wordt maar dan zie je nu vast hoe donker hij was toen ik de smiley op CB kreeg.

@LilaX ik snap goed dat je niet 30 dagen CB wil doen vanwege de prijs! Bij mij was t wel echt lastig qua oplopen van de streepjes. Dat was dus gewoon niet meetbaar. Ik ben dus wel heel blij met die CB test omdat ik wist door het knipperen dat de eisprong er aan kwam terwijl ik dit bij alle andere testen totaal niet zou hebben gezegd. Zoals hierboven aangegeven heb ik net de eerste sensitest gedaan na de CB vaste smiley.
Daarin zie je dus ook dat ik gister nog helemaal geen streepje had. Ik doe er vanmiddag nog eentje om te testen of hij dan nog meer zichtbaar is!

https://postimg.cc/7CfPdYqW

Hoi allemaal,
Na een bbz en vorige maand een vmk was ik even afwezig geweest omdat ik het even los wou laten deze maand dus we hebben deze maand ook niks in huis gehaald geen ovulatie testen en geen zwangerschaps testen. Nu weet ik niet precies wanneer mijn nod is maar als ik uitga van 28 dagen na mijn vmk was dat gisteren. Nu is er nog niks van een naderende ongesteldheid. Ik heb vanmorgen testen gehaald. En klets ik graag weer mee ?

@KellyM wat heftig allemaal! Begrijpelijk dat je t even los wilde laten. Goed dat je er weer bent! We duimen met je mee dat je binnen een paar uur/dagen een positieve test in handen hebt!! ?

Heb je al enig idee wanneer je wil gaan testen? Zo spannend!

@mammaS gefeliciteerd❤️en dat al gelijk in ronde 1

@mickie balen zeg?maar geen bloed is moed?

@vennetje mijn nod is 23 mei dus we lopen bijna gelijk?

@lilaX bij de paarse cb zie ik geen oploop maar bij de roze cb zie ik een hele mooie oploop?

@foodlover wanneer is jou nod??

Terug
Bovenaan