NOD Mei 2021

Thanks voor jullie reacties.

@vennetje de vorige testen waren allemaal een licht streepje en deze kwam echt direct tevoorschijn toen t balkje roze begon te lopen!

Maar vind deze maand wel raar sowieso.. zit nu op dag 18, nog geen slijm oid gehad, normaal heb ik rond dag 15 echt wel een eisprong gevoeld ??‍♀️ Zal wel weer een langere cyclus worden.

@wondertje ik zat rond 23 mei met m'n nod maar ik gok dus dat ie wel iets later is!

@MamaS gefeliciteerd!! 
Ze zeggen idd wel geen bloed is moed, maar ben daarintegen erg bang dat mn cyclus van slag is. 
Mensen hier bekend met ver na nod pas positief testen?

Zo wat is er weer lekker geklest haha. 
Gefeliciteerd voor de meisjes die zwanger zijn & wat balen voor de meisjes die ongesteld zijn geworden. 

Leuk ook om iedereen zijn leeftijd te weten! Ik ben 28 lentes jong! haha.
Hier trouwens vandaag begonnen met ovulatietesten. Maak nu eerst nog even mijn action testen op (zijn er nog 2 nu) en daarna begin ik met de CB roze testen. 

@Foodlover dan zou ik er zeker vanuit gaan dat het je piek is! Ik had dit namelijk ook en zoals je ziet is de sensitest van vanochtend nog geen echte knaller. Straks nog eens kijken maar ik vertrouw nu toch op de CB omdat alle lichamelijke dingen ook aansluiten daarbij.
Wat betreft jou langere cyclus valt t nog wel mee hoor. Soms heeft n eitje wat langer nodig om te rijpen. Zal nu dus rond de 5 dagen later dan normaal zijn bij jou. Een normale cyclus is tussen de 25 en 35 dagen dus daar zit je nog netjes in. En t is ook afhankelijk van je lf dus ik zou gewoon fijn gaan klussen de komende dagen!

@Wondertjedrie spannend inderdaad! Samen aftellen naar onze NOD en hopen op 2 positieve knal testen!!

@Mickie ik heb daar ervaring mee maar helaas zul je daar niet veel aan hebben. Dit was namelijk mijn vorige cyclus ook zo. Ik heb pas na 11 dagen overtijd een positieve test gehad en 14 dagen over tijd een VMK gehad.. dus aan mij heb je daaraan helaas geen positief verhaal.
Maar het kan nog steeds, latere eisprong icm latere innesteling en evt langzame HCG aanmaak. Ik hoop enorm voor je dat je snel een positieve test in handen krijgt!

@Vennetje dankje voor je reactie en super rot van je miskraam..  
Ik geef de moed nog niet helemaal op, maar deze onzekerheid is ook echt vervelend. Heb nog steeds elke x een wat opgeblazen buik en gevoelige borsten en tepels.. normaal niet voor mijn menstruatie, maarja. Lichaam kan je ook voor de gek houden haha 

Hee dames,
gefeliciteerd de dames die zwanger zijn!
na 2 maanden niet actief geweest wil ik nu mijn verhaal even aan jullie kwijt wie weet heeft er iemand ervaring?
normaal gezien ben ik altijd tussen de 29/31 dag ongesteld. Maar deze maand dus niet zit nu op dag 33 en gisteren een witte test in me handen gehad. Had het ook al wel verwacht zijn er niet mee bezig geweest deze maand gewoon gezellig gemaakt wanneer we zin hadden. Ben deze maand wel iets afgevallen (2 kilo) lees ook dat het daar mee te maken kan hebben.. iemand ervaring mee?? 

@vennetje jaa dat is ook zo! Ben er teveel op gefocust denk ik.. Ik heb ook een tijd geen cyclus gehad dus ben dan meteen een beetje bang dat ik opeens dat soort taferelen weer krijg haha. Wil t volgende maand ook echt weer zonder ovu testen enzo gaan doen.. T even weer meer loslaten!

Hoi allemaal,
Ik sluit toch graag weer aan. 
Ronde 5, tweede kindje NOD 15/5

Ik heb me voorgenomen om minder intensief met het zwanger worden bezig te houden. Dat lukte afgelopen maand best aardig.
Digitale ovu test van CB gebruikt en 29/4 de vaste smiley. Heb een cyclus van 34 dagen. 
Ik vind die laatste week voor de NOD altijd heel spannend (merk overigens niks behalve wat krampen. Maar dat heb ik ook altijd voor ik ongesteld word..). Dus fijn om hier dan toch weer mee te lezen. 

Succes allemaal en gefeliciteerd voor degene die al een positieve test hebben 

Liefs 

Terug
Bovenaan