NOD Mei 2021

@MamawensT je moet de link van de url toevoegen. 
Cyclusdag 11 is nog harstikke vroeg joh, nog alle tijd voor de eisprong ;)!
Welke ovulatietesten gebruik je? Ik had namelijk ook allemaal hele lichte tot geen streepjes. Ben CB gaan gebruiken (paars) en wist daardoor met knipperende smileys dat ik in mn vruchtbare periode zat en eisprong eraan kwam. Toen ik de vaste smiley kreeg betekende dat dus 24 tot 48 u vóór eisprong, maar op mn andere ovulatietesten waren ze nog steeds lichter dan de controle streep. Pas op de dag van mijn ovulatie waren het knaltesten. Ik was zonder de paarse CB dus te laat geweest. Misschien heb jij daar ook iets aan? :) 

@LilaX bij mij wisselt de basale tempratuur heel erg. Ik begon op 36.6 en dat schommelde per dag tot max 36.9.
De laatste dagen voor mijn eisprong zat ik op 36.7 – 36.6 – 36.8 – 36.7 en toen kwam de eisprong. Na de eisprong 37.2 – 37.0 – 37.1
Dus je hebt nooit elke dag precies dezelfde tempratuur.
Het is meer een gemiddelde wat je daarin kan aanhouden.
Tempratuur is afhankelijk van zoooveel dingen. En ik heb een thermometer met maar 1 cijfer achter de komma dus je kan ook niet echt goed zien hoeveel t verschil daadwerkelijk is. (kan bijv dan het de ene dag 37.21 is en de andere dag 37.19) 

Ik zou er gewoon een gemiddelde in nemen en je ziet dan vanzelf dat het een heel stuk stijgt wanneer je eisprong is geweest en evt weer daalt als je ongesteld moet worden ?

Klopt vennetje alleen mijn cyclus is tussen de 22 en 24 dagen. Erg kort dus.
Ik gebruik de action testen.
Is ook nog gewoon afwachten denk ik

Terug
Bovenaan